۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
راه‌اندازی اتاق خدمت در منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در راستای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا و برپایی میز خدمت، این منطقه نخستین منطقه در پذیرش درخواست های مردمی از طریق راه‌اندازی اتاق خدمت و سامانه است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان به آسانی می‌توانند درخواست خود را در سامانه اینترنتی به آدرس My.isfahan.ir ثبت کرده و با مسئولان مربوطه در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه در این سامانه پاسخ‌دهی به درخواست‌ها در اسرع زمان انجام می‌شود، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی نحوه استفاده از سامانه با طراحی بروشور انجام شده و این بروشورها با توزیع در منازل، دفاتر و محل کسب شهروندان در دسترس آنها قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی از طریق نصب بنر زودتر انجام شده بود، تعداد درخواست‌های ثبت شده شهروندان در روز دوم بعد از تعطیلات نوروزی قابل توجه بود.

وی ادامه داد: شهروندان به راحتی می‌توانند درخواست‌های خود را در موضوع‌های مختلف شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری و ترافیک را درج کرده و با دریافت کد رهگیری سیر مراحل اداری آن را در این سامانه رؤیت کرده و جواب درخواست‌ها را دریافت کنند.

کارگر گفت: برای کسانی که قادر به استفاده از اینترنت نیستند، فرم‌هایی تهیه شد که درخواست شهروند در داخل اتاق خدمت تکمیل و در سامانه ثبت می‌شود.

وی از توزیع کیسه‌های قرمز رنگ در منازل بیماران کرونایی سطح منطقه خبر داد و افزود: در این منطقه تمام موارد حفظ سلامت در مورد ارباب رجوعان اعمال می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدمات شهرسازی از طریق سایت esup.isfahan.ir به شهروندان ارائه می‌شود.

کد خبر 417587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.