هیچ معبر و زیرگذری در مشهد مسدود نشده است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارش های روز گذشته مشهد، تجمع آب در پنج نقطه این کلانشهر اتفاق افتاد که در همان ساعت اولیه موارد رفع و هیچ معبر و زیرگذری مسدود نشد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با استقرار تمامی تجهیزات و نیروهای خدمات شهری خوشبختانه مورد آب‌گرفتگی در سطح شهر مشاهد نشده است.

وی افزود: به دلیل شدت باران و رگباری بودن آن برخی از معابر از جمله بلوار جمهوری، بلوار شهید ناصری، خیابان ابوذر، بلوار حر و خیابان بنی‌هاشم در محدوده شیرودی دچار تجمع آب شد و در حالی که هیچ معبر و زیرگذری مسدود نشده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همانطور که در بارش‌های گذشته محدوده خیابان پنج تن ۴۷ دچار پس زدگی شبکه فاضلاب شد، در این بارش نیز آب ناشی از پس زدگی این شبکه در سطح معبر جاری شد که در همین راستا همکاران و نیروهای خدمات شهری نسبت به ایمن سازی مسیر اقدام کردند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد ۲۵ دستگاه تانکر ،۱۳ دستگاه پمپ خودمکش، ۱۲۰ دستگاه موتور پمپ سیار و ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیسه شن در سطح شهر به صورت آماده استفاده قرار داده شده بود، ادامه داد: حدود ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۰ ایستگاه و پایگاه آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در حالت آماده‌باش هستند.

کد خبر 417585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.