آماده باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی بی‌سابقه ترین بارش‌ها

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آماده باش ۵۰ ایستگاه آتش نشانی برای رفع هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر در پی بارش شدید عصر امروز خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق، وزش باد شدید، بارش تگرگ، احتمال آبگرفتگی، ایجاد رواناب و سیلاب از بعدازظهر امروز تا فردا صبح در سطح استان، تمامی امکانات خدمات شهری برای مقابله با هر گونه آبگرفتگی در سطح شهر بصورت آماده باش درآمد.

وی افزود: ۱۲۵ دستگاه تانکر، ۱۳ دستگاه پمپ خودمکش، ۱۲۰ دستگاه موتور پمپ سیار و ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیسه شن در سطح شهر بصورت آماده باش مستقر شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: حدود ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۰ ایستگاه و پایگاه آتش‌نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل می‌باشند.

وی افزود: همچنین پنج دستگاه لودر و تمامی عوامل کارگری برای رفع هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر به حالت آماده باش در آمده است.

یعقوبی از شهروندان درخواست کرد: در صورت تداوم بارندگی‌ها از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و چنانچه با مشکل تجمع آب در منازل و معابر رو به رو شدند به ترتیب با دو شماره ۱۲۵ و ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت موارد را مرتفع شود.

به گزارش ایمنا، شرایط آماده‌باش تا برگشت به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 417575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.