برخورد جدی با زمین خواری در کرمانشاه/ثبت اینترنتی درخواست‌های شهرسازی شیراز

در این بسته خبری از ادامه ضدعفونی معابر شهری سمنان تا خسارت ۲۰ میلیارد ریالی کرونا به حمل و نقل قزوین و آغاز به کار اتوبوس‌های شهری کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه اندازی ثبت اینترنتی درخواست‌های شهرسازی شیراز

سعید حیدری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان شیرازی، سامانه ثبت اینترنتی درخواست‌های شهرسازی در این کلانشهر راه‌اندازی شده است.

خسارت ۲۰ میلیارد ریالی کرونا به حمل و نقل قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از خسارت ۲۰ میلیارد ریالی کرونا به حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و سازمان های تابعه آن، خبر داد.

ساماندهی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم سال ۹۹ را سال نهضت پارکینگ دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در بودجه سال ۹۹ شهرداری قم، ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پارکینگ سازی اختصاص داده شده است.

ضدعفونی معابر شهری سمنان ادامه دارد

سعید اسمعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه کاهش زنجیره انتقال کرونا با عملکرد آتش‌نشانی میسر می‌شود، گفت: ضدعفونی کردن معابر شهری ادامه دارد.

آغاز به کار اتوبوس‌های شهری کرج

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از آغاز به کار اتوبوس‌های شهری این کلانشهر خبر داد.

لوله گذاری ۲۰ هکتار از فضای سبز سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای پروژه لوله‌گذاری برای آبیاری ۲۰ هکتار تپه پیرچنار سنندج خبر داد.

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۱۷ هزار تماس مردمی

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیش از ۱۷ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم طی اسفندماه برقرار شد.

صندلی عقب "تاکسی" ۲ نفره سوار شوید

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله مناسب بین افراد، از رانندگان تاکسی خواست تا در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند.

ضدعفونی معابر شهر همدن با ۲ میلیون لیترمحلول ضدعفونی

علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت : طی یک ماه نیم گذشته معابر شهر همدن با استفاده از ۲ میلیون لیترمحلول ضدعفونی ، پاکسازی شده است.

برخورد جدی با زمین خواری در کرمانشاه

غلامرضا شهبازی، مدیرکل اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه از برخورد جدی با زمین خواری در این شهر خبر داد و گفت: منافع شهر و شهروندان کرمانشاهی را با هیچ کس معامله نخواهیم کرد.

کد خبر 417574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.