نمایش باغ لاله‌های کرج در فضای مجازی

در این بسته خبری از آلوده شدن بیش از ۱۰۰ راننده اتوبوس و کارمند مترو تهران به کرونا تا تسویه ۴۰۰میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم و کاهش ۹۷ درصدی جابه جایی مسافر از طریق اتوبوسرانی در بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

منازل بیماران کرونایی در تبریز ضدعفونی می‌شود

علیرضا اصغری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: منازل بیماران کرونایی در تبریز ضدعفونی شده و پسماندهای آنها با ماشین آلات مجهز و پیشرفته جمع‌آوری می‌شود.

میزان تردد مردم ورامین به تهران کاهش یافته است

حسن خوانساریان، مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: تردد مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به تهران کاهش یافته است.

احداث پنج ایستگاه آتش نشانی در سال ۹۹

محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: احداث پنج ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق یک، ناژوان، ۱۴، خانه اصفهان و سیتی سنتر در دستور کار امسال این سازمان بود، اما شیوع ویروس کرونا اجرای این پروژه‌ها را تحت تأثیر داده که امیدواریم تا پایان سال تعدادی از آنها را بهره‌برداری کنیم.

نمایش باغ لاله‌های کرج در فضای مجازی

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و زیبا سازی شهرداری کرج گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، باغ لاله‌های بوستان شهید چمران کرج به زودی از طریق فضای مجازی نمایش داده خواهد شد.

آلوده شدن بیش از ۱۰۰ راننده اتوبوس و کارمند مترو تهران به کرونا

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در صورتی که ترافیک تا پایان هفته مشابه روز گذشته باشد، احتمال اجرای طرح ترافیک طی هفته آینده زیاد است.

فعالیت مجدد اتوبوس و مترو در مشهد با شرایط خیلی خاص

مجید بخت آزما، روابط عمومی معاونت عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه احتمالاً تا پایان هفته حمل و نقل عمومی در مشهد مجدد فعال شود، گفت: در حال تهیه و تدوین پروتکل‌های بهداشتی برای راه اندازی مجدد اتوبوس و مترو مشهد با شرایط «خیلی خاص» هستیم.

۴۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی شهرداری قم تسویه شد

سید مرتضی حسام نژاد، معاون شهردار قم از پرداخت و تسویه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی سنگین بانکی توسط شهرداری قم خبر داد.

کاهش ۹۷ درصدی جا به جایی مسافر از طریق اتوبوسرانی در بیرجند

یدالله غلامپور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از کاهش ۹۷.۷ درصدی تردد با اتوبوسرانی شهری و کاهش ۸۴.۷ دهم درصدی از طریق تاکسیرانی بیرجند نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کرونا به اتوبوسرانی بیرجند ۶۰۰ میلیون تومان خسارت زد.

مبتلایان به کرونا در اصفهان از ۱۳۷ درخواست پلاستیک قرمز کنند

غلامرضا ساکتی، رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مسری بودن بیماری کرونا، افراد مبتلا از ۱۳۷ درخواست پلاستیک قرمز کنند.

کاهش ۷۰ درصدی مراجعه به جایگاه CNG قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات شهروندان به جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به علت ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر 417573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.