آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در اصفهان در ۱۷ فروردین ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قابل توجه موارد جدید ابتلاء به کرونا و تعداد بیماران بستری شده در آی سی یو نسبت به روزهای قبل مواجه شدیم.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه با افزایش قابل توجه موارد جدید ابتلاء به کرونا نسبت به روزهای قبل مواجه شدیم که این افراد مبتلا در بیمارستان‌ها بستری شدند، اظهار کرد: تعداد ۱۶۰ بیمار جدید به سیستم مراکز درمانی اضافه شدند و این بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت اخیر با افزایش موارد بستری در آی سی یو بیمارستان‌ها هم رو به رو بودیم، افزود: تعداد بیماران بستری شده در آی سی یو به ۲۰۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم که در خانه بمانند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند و امروز آمار مبتلایان به این ویروس در اصفهان نگران کننده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز افزایش تردد همشهریان در شهر اصفهان هم نگرانی‌های همکاران ما در مراکز درمانی و بیمارستان را مضاعف کرده است، اظهار کرد: در صورتی که این افزایش آمار مبتلایان در اصفهان استمرار داشته باشد پیش بینی می‌کنیم که در هفته‌های آینده شاهد تعداد مبتلایان بسیار بیشتری از این آمار کنونی باشیم.

نجیمی تصریح کرد: شهروندان فکر نکنند که با تمام شدن تعطیلات نوروزی ویروس کرونا هم از بین رفته است. تقاضا داریم که همشهریان هنوز هم به شعار در خانه بمانیم توجه جدی داشته باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ضروری است مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند. اگر همه در این خصوص همت کنند می‌توانیم کرونا را شکست دهیم و به آرامش قبلی برسیم. اما عدم رعایت مسائل بهداشتی و تردد غیر ضروری باعث افزایش موارد ابتلاء در روزهای آینده می‌شود و امیدواریم با همراهی مردم شاهد این اتفاق نباشیم.

کد خبر 417570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.