برای تکریم شهروندان اصفهانی موظف به تحقق شهر هوشمند هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بحث تکریم شهروندان موظف به حرکت کردن به سمت شهر هوشمند هستیم و این یکی از فرصت هایی است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهان، امروز_یکشنبه ۱۷ فروردین ماه_ در نشست مشترک مدیران ستاد، مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان، با اشاره به اینکه سال گذشته مجموعه مدیران شهرداری تلاش کردند تا سال را به خوبی را سپری کنیم، اظهار کرد: اهتمام ما نیز در شورای شهر تسهیل امور شهرداری بود و در سایه همدلی امورات شهر به نفع مردم پیش رفت و با کوچک‌ترین مانعی از سوی شورا مواجه نبودیم.

وی با بیان اینکه نمره مدیریت شهری نمره قبولی بوده است و موفق عمل شده است، افزود: باید این شهر که به صورت امانت در اختیار ما قرار دارد با یک ارزش افزوده تحویل آیندگان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما هم اکنون در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و در شرایط بحران، فرصت‌هایی به وجود می‌آید که در شرایط عادی به وجود نخواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شرایط شهر با یک جهش و رشد روبه‌رو شده و افزود: به غیر از بحران کرونا در بحث تکریم شهروندان موظف به حرکت کردن به سمت شهر هوشمند هستیم و این یکی از فرصت‌هایی است که باید از آن استفاده کنیم.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه مردم در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند و لازم است با آن‌ها همراهی لازم انجام شود، اضافه کرد: رمز موفقیت مدیریت شهری، همراهی با مردم است و باید مراقب باشیم به سمت حواشی کشیده نشده و تنها به فکر کار کردن باشیم.

کد خبر 417561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.