گلپایگان ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۰ نفر در بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان بستری شدند که تست ۳۹ نفر مثبت بوده که در این بین ۲۸ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، ناصر رستمی امروز- یکشنبه- در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان و تیم پزشکی و پرستاران بخش درمان کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان اظهار کرد: ۳۰ درصد جمعیت شهرستان گلپایگان در سامانه خودارزیابی سلامت وزارت بهداشت و درمان از سلامتی خود جویا شدند و لازم است مابقی شهروندان نیز به سامانه خودارزیابی سلامت مراجعه کنند تا در صورت مبتلا بودن مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان نسبت به بهبودی این افراد اقدام لازم را انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تقریبأ ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان در طرح غربالگری کرونا ارزیابی شدند، افزود: بسیاری از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان مرتبط با بیماری کرونا دارای بیماری پیش زمینه‌ای بودند.

رستمی گفت: گلپایگان ۱۰ هزار بیمار زمینه‌ای دارد که لازم است برای ابتلاء نشدن به کرونا، افراد سالم فاصله دو متری با آنها رعایت کنند.

وی تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۰ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری شدند که تست ۳۹ نفر مثبت بوده که در این بین ۲۸ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان اضافه کرد: هم اکنون هشت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند که تست چهار نفر هنوز مشخص نشده است و در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری شد.

رستمی تأکید کرد: روند بیماری کرونا در گلپایگان کاهشی نیست و شهروندان در جهت ریشه کنی آن با شبکه بهداشت و درمان گلپایگان همکاری لازم را انجام دهند.

کد خبر 417558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.