توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان در فیض‌آباد

شهردار شهر فیض‌آباد از توزیع ۱۰ هزار ماسک رایگان با هدف مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، جواد جعفری اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا روزانه با استفاده از ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی، معابر شهر فیض‌آباد گندزدایی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرداری فیض‌آباد از زمان انتشار ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی تمام بوستان‌ها، مبلمان شهری و سرویس بهداشتی سطح شهر اقدام کرد و این کار با جدیت بیشتر همچنان در دستور کار است.

شهردار فیض آباد گفت: در صورت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی توسط مردم، تلاش مسئولان بخش بهداشت و درمان برای ریشه‌کنی این بیماری بی‌فایده خواهد بود.

جعفری افزود: با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری‌ها، گندزدایی معابر شهری با جدیت همچنان در دستور کار است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: مردم باید با رعایت نکات بهداشتی، از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت خودداری کنند تا شاهد ریشه‌کنی این بیماری باشیم.

شهردار فیض آباد گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مهم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست و مردم باید با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های بهداشتی به مسئولان برای ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.