کاهش ۷۰ درصدی مراجعه به جایگاه CNG قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات شهروندان به جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به علت ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به ایجاد پویش "در خانه بمانیم" که به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور ایجاد شده، مراجعات شهروندان به جایگاه‌های سی‌ان‌جی سازمان تاکسیرانی حدود ۷۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اقدامات بهداشتی انجام شده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی تصریح کرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، جایگاه‌های سی‌ان‌جی روزانه دو نوبت در هنگام تعویض شیفت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی نانو نیز به طور جداگانه در اختیار متصدیان و بهره‌برداران جایگاه‌ها قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: هر پنج روز یک بار تمامی تجهیزات موجود در جایگاه‌ها شامل نازل‌ها، مخازن و محوطه و سرویس‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی سازمان تاکسیرانی با مواد نانو ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

عرشیان خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی انجام می‌شود و دریافت وجه نقد در جایگاه‌ها به طور کامل ممنوع شده که مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی نیز قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی قزوین دارای هشت جایگاه سی‌ان‌جی است که این جایگاه‌ها در تأمین سوخت پاک و ارزان قیمت برای شهروندان، مسافران و رانندگان تاکسی نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارند.

کد خبر 417547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.