احتمال تعطیلی لیگ کم است/ بازی بدون تماشاگر یکی از گزینه‌های پیش روی ما است

سرپرست سازمان لیگ گفت: تعطیلی لیگ احتمال دارد اما احتمالش خیلی کم است، چون هنوز به آن مرحله از فشردگی نرسیدیم. امکان برگزاری مسابقات را هنوز داریم و بحث تعطیلی لیگ شرایط دیگری است که خیلی از این روزها بحرانی‌تر شود.

به گزارش ایمنا، سهیل مهدی که امروز در سازمان لیگ با خبرنگاران مواجه شده بود، در رابطه با روزهای بدون فوتبال و اینکه تکلیف چه خواهد شد، اظهار کرد: همانطور که قبلاً عرض کردم، دو آیتم هنوز برای ما نامشخص است. یکی تاییدیه ستاد محترم کرونا، چرا که مقام مرجع در مدیریت این اپیدمی هستند و آن‌ها باید بگویند که می‌توانیم شروع کنیم و موضوع دیگر بحث تاریخ برگزاری مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا است که تقویم ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این دو موضوع حل شود، ما می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم ولی منوط به این دو موضوع است.


او در مورد اینکه بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شود یا بدون تماشاگر، تصریح کرد: این موضوع هم بستگی به شرایط و کنترل اپیدمی دارد. هر چند بدون تماشاگر بازی فوتبال لطفی ندارد ولی این هم یکی از گزینه‌های پیش روی ما است تا بتوانیم لیگ را تمام کنیم و یکی از انتخاب‌های ما است.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در رابطه با ملاقاتش با صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نگرانی‌های ایشان در رابطه با ادامه لیگ بود که همه ما مثل تمام دنیا نگران این موضوع هستیم.

مهدی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد، لیگ نیمه تمام رها شود، تاکید کرد و گفت: احتمال دارد اما احتمالش خیلی کم است، چون هنوز به آن مرحله از فشردگی نرسیدیم. امکان برگزاری مسابقات را هنوز داریم، پس بهتر است روی همین سکو قرار بگیریم و بحث تعطیلی لیگ شرایط دیگری است که خیلی شرایط از این روزها بحرانی‌تر شود.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در رابطه با اینکه آیا به تیم‌ها برای آماده سازی بازیکنانشان وقت مناسب داده خواهد شد یا خیر، هم افزود: اصلاً این یک آیتم فنی و بدیهی است. مگر ما می‌توانیم بازیکنی که دور از تمرین بوده را به یکباره وارد مسابقات کنیم. مسلم بدانید که حتماً در برنامهریزی این موضوع مهم را رعایت خواهیم کرد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 417545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.