۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
آماده‌باش مقابله با سیل در بجنورد

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: نیروهای این مجموعه با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران شدید و رگبار و احتمال وقوع سیل به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

به گزارش ایمنا، محمد خاکشور اظهار کرد: تمامی نیروهای شهرداری بجنورد و ماشین‌آلات از شنبه شب در محل‌های مورد نظر استقرار یافته تا در صورت بروز سیل آمادگی هرگونه مقابله را داشته باشند.

وی افزود: شب گذشته شش دستگاه بیل مکانیکی در محل پل‌های رسالت، فرودگاه، مسیر شهرک گلستان، جاده سنگ شکن و شهرک فرهنگیان که خطر سیلاب دارد مستقر شدند تا در زمان اعلام هشدار با سرعت وارد عمل شوند.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از نیروهای شهرداری در حالت آماده‌باش کامل هستند، یادآور شد: ۴۵ دستگاه انواع از ماشین‌آلات شهرداری به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل مغازه‌ها و خیابان‌های پر تردد و کوچه‌ها در مناطق سیل‌خیز مستقر شده است.

خاکشور گفت: به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر در گذشته کانالی از میدان دفاع مقدس تا پارک آفرینش ایجاد شده تا تمامی آب‌های سطحی جنوب شهر بجنورد از طریق آن هدایت شود.

وی به بحران شیوع کرونا در کشور و استان اشاره کرد و گفت: خیابان‌های شهر، پارک‌ها و مناطق حاشیه‌ای هر روز توسط نیروهای بسیجی، مردم و خدمات شهری ضدعفونی می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 417539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.