توزیع خانه به خانه بسته‌های سلامت در منطقه۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه برای ویروس کرونا توزیع خانه به خانه بسته سلامت به ویژه در محله‌های کمتر برخوردار، ساختمان‌های اداری، تجاری، بهداشتی و درمانی در این منطقه انجام شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی روزانه و مستمر معابر، المان‌ها، مجموعه‌های بازی و حرکت درمانی در تمامی بوستان‌های سطح منطقه و ایستگاه‌های اتوبوس و … از دیگر اقدامات این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: تیم مدیریت بحران این منطقه همراه با تمامی تجهیزات و نیروهای تحت اختیار خود) یک دستگاه خودرو به همراه مخزن هزار لیتری و واتر جت سر خود، یک دستگاه واتر جت مکانیزه تمام اتوماتیک و پنج عدد مخزن ۲۰ لیتری کولی و چهار اکیپ آموزش دیده را برای ضدعفونی معابر به کار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ادامه داد: یک کانکس برای نیروهای امنیتی انتظامی و پلیس راهور در ورودی منطقه از سمت خیابان اشرفی اصفهانی برای عدم ورودی خودروهای غیر بومی به شهر استقرار یافته است.

وی تصریح کرد: نصب بنر اطلاع رسانی، توزیع پوستر و آموزش در سطح منطقه، مسدود کردن ورودی تمامی بوستان‌ها به خصوص ممانعت از ورود شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه به بوستان‌های سطح منطقه، توزیع پلاستیک جمع‌آوری پسماند خودرویی در میادین و ورودی‌های منطقه، مصرف مواد ضد عفونی خالص به مقدار یک هزار و ۳۵۰ لیتر آب ژاول و ۲۲۵ هزار لیتر محلول حل شده، همکاری لازم در زمینه تحویل مواد ضدعفونی خالص آب ژاول به حوزه‌های بسیج و گروه‌های مردمی از دیگر اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

اشرفی با بیان اینکه حفظ سلامتی کارکنان شهرداری و شهروندان در اولویت فعالیت‌های مدیریت شهری است، گفت: در این راستا به کارکنان و نیروهای خدماتی آموزش‌های لازم داده شده و ماسک و دستکش در اختیار نیروهای خدماتی گذاشته شده است.

وی افزود: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بسته‌های آموزشی به کودکان کار اهدا شده و در این مسیر با تمام امکانات و ظرفیت‌ها اقدام می‌شود و در مقابل هیچ گونه سهل‌انگاری کوتاه نمی‌آییم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در سطح این منطقه پوستر و بنرهای آموزشی مقابله، کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس برای اطلاع‌رسانی شهروندان نصب شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ساختمان شهرداری منطقه ۱۱، افزود: دو نوبت ضدعفونی ساختمان شهرداری، اتاق‌ها، وسایل اداری و اداره خدمات شهری در دستور کار قرار دارد و هر روز این کار انجام می‌شود.

اشرفی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان، تاکید کرد: «ماندن در خانه» تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس و قطع زنجیره انتقال از موضوعات مهمی است که همه مردم باید به آن توجه کنند.

کد خبر 417512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.