فتاحی: سازمان لیگ منتظر مجوز از ستاد کرونا است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی در اصفهان حضور دارند،گئورگی ولسیانی برای درمان گرجستان است و محسن الغثانی که به دلیل تمرینات تیم ملی عمان از ایران خارج شده، منتظر اعلام شروع تمرینات سپاهان است تا به اصفهان باز گردد.

رضا فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت مربیان و بازیکنان خارجی تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: روی تاوارز و میگوئل تکسیرا سه روز پیش از سرمربی تیم خواستند که به کشور خود بروند و با شروع تمرینات به اصفهان بازگردند که امیر قلعه نویی و باشگاه سپاهان هم با درخواست این دو مربی موافقت کردند.

وی افزود: از بازیکنان ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی در اصفهان حضور دارند، گئورگی ولسیانی برای درمان گرجستان است و محسن الغثانی که به دلیل تمرینات تیم ملی عمان از ایران خارج شده، منتظر اعلام شروع تمرینات سپاهان است تا به اصفهان باز گردد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوبی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده آیا مبلغی از قرار داد بازیکنان سپاهان کم می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: باشگاه سپاهان تابع تصمیمات فدراسیون فیفا و AFC است.

فتاحی در خصوص شایعه مشخص شدن قهرمان لیگ برتر با قرعه کشی، گفت: نباید به این موضوع پرداخته شود زیرا چنین چیزی امکان پذیر نیست. بازی‌ها با ریشه کن شدن این ویروس برگزار خواهد شد که امیدواریم این اتفاق رخ دهد، اما در غیر این صورت تابع تصمیمات فیفا و AFC هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون و سازمان لیگ منتظر هستند تا ببینند ستاد کرونا بعد از ۲۰ فروردین چه مجوزی خواهد داد.

کد خبر 417511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.