بسیج پنج هزار نفر از نیروهای شهرداری  برای ضدعفونی معابر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: شهرداری ضدعفونی کردن مستمر کوچه‌ها و معابر را وظیفه خود می‌داند و با داشتن امکانات خوب و بسیج پنج هزار نفر از نیروها هر روز این اقدام را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _یکشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: بیماری کرونا یک پدیده اجتماعی است و به گونه‌ای شیوع پیدا کرده که زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با شیوع آن مقابله کند.

شهردار اصفهان از همکاری و همراهی مردم که می‌تواند مدیران را به تحقق اهداف خود نزدیک کند، تشکر و قدردانی کرد و افزود: همکاری مردم می‌تواند مسئولان را به انجام اقدامات بیشتر امیدوار کند تا بتوانیم با رفتار جمعی بر شیوع این بیماری غلبه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی و «در خانه ماندن» برای افراد کار راحتی نیست، گفت: تلاش می‌کنیم زمینه ماندن در خانه برای مردم راحت تر باشد، از این رو شهرداری برنامه‌های فرهنگی آموزشی متعددی را آماده کرده که بعضی از آنها به صورت کلیپ منتشر شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و امیدواریم با رعایت موارد آنها بتوانیم رفتار گروهی خوبی را از خود نشان دهیم تا در مقابله با شیوع این ویروس موفق شویم.

نوروزی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: آخرین اقدامات تهیه ۵۰ طرح آموزشی برای روش استفاده از فضاهای مجازی و فضاهای شهری و سبدهای خرید فروشگاه‌ها در این ایام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستورالعمل‌هایی برای ادارات و دستگاه‌های مختلف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تمام مکان‌هایی که امکان تجمع شهروندان وجود دارد، در حال تهیه است تا بتوانیم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را بر اساس آن‌ها اجرا کنیم.

شهردار اصفهان گفت: تعدادی طرح در فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی ترسیم می‌شود تا آموزش خوبی به شهروندان ارائه شود و همه شاهد ایجاد فضای مناسب برای تداوم زندگی عادی باشیم.

وی تصریح کرد: شهرداری ضدعفونی کردن مستمر کوچه‌ها و معابر را وظیفه خود می‌داند و با داشتن امکانات خوب و بسیج پنج هزار نفر از نیروها هر روز این اقدام را انجام می‌دهد تا خیال شهروندان از عدم شیوع این ویروس آسوده باشد و فضای شهری ایمن و بهداشتی برای مردم داشته باشیم.

نوروزی تاکید کرد: تداوم همکاری شهروندان فضای خوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد تا کسبه و اصنافی که شغل آنها تحت تأثیر شیوع ویروس به تعطیلی کشیده شده به شرایط عادی فعالیت باز گردند.

کد خبر 417494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.