۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
مراغه برای ضدعفونی بلوک‌بندی شد

شهردار مراغه از بلوک‌بندی مناطق شهری برای اجرای طرح‌های پاکسازی و ضدعفونی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا احمدی اظهار کرد: تمامی معابر فرعی و اصلی شهری در قالب ۲۰ منطقه بلوک‌بندی شده و برای اجرای طرح‌های ضدعفونی و گندزدایی از سوی گروه‌های مردمی، جهادی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان تقسیم‌بندی شده است.

وی ادامه داد: اجرای بلوک‌بندی شهری، حرکتی برای هدفمند کردن و تسریع در پاکسازی متوازن مناطق مختلف شهری است که توسط شهرداری تدوین و انجام شده است.

شهردار مراغه گفت: از ابتدای اجرای طرح پاکسازی شهری، همکاری مستمری از سوی شهرداری با گروه‌های جهادی، مردمی و دانشکده علوم پزشکی انجام شده و این روند تداوم دارد.

احمدی اضافه کرد: تاکنون سه هزار لیتر مایع وایتکس، ۲۰۰ لیتر آب ژاول، ۲۰۰ کیلوگرم کلر و ۱۳ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده در اختیار گروه‌های جهاد مردمی و اجرایی برای گندزدایی و ضدعفونی شهر از سوی شهرداری قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به ادامه طرح ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهرستان، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز برای تمامی گروه‌های مردمی در حال تأمین بوده و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

شهردار مراغه افزود: نیروهای آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه نیز با جدیت تمام و به صورت شبانه روزی و نیز با رعایت موازین بهداشتی، ارائه خدمات می‌کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.