۴۷ دستگاه حفاری غیرمجاز چاه آب در اصفهان توقیف شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز چاه آب از ابتدای امسال در استان اصفهان توقیف شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، حسن ساسانی با تأکید بر پیگیری جدی تخلفات بخش آب، اظهار کرد: تا کنون از طریق شماره تلفن ۳۸۴۸ که با هدف دریافت گزارش‌های مردمی راه اندازی شده است ۱۶۸ تماس ثبت شده و با بررسی‌های یگان حفاظت شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ۹۹ درصد آنها صحت داشته است.

وی افزود: دو هفته نخست امسال، ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیر مجاز چاه آب در استان اصفهان از طریق پیگیری گزارش‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۳۸۴۸ توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده است.

ساسانی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در سراسر استان از طریق سامانه ۳۸۴۸ در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه‌های فاقد پروانه را مطرح کنند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها و حمل و تردد انواع دستگاه‌های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸ است.

کد خبر 417480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.