طالبیان: اولویت این روزها حفظ سلامت مردم است

ملی پوش ورزش قایقرانی و دارنده چهار مدال بازی های آسیایی، گفت: امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا ریشه کن شود و سلامت به جامعه بازگردد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عموم فدراسیون قایقرانی، احمدرضا طالبیان درباره شرایط این روزهای تمرینی اش اظهار کرد: من هم مثل دیگر ورزشکاران با توجه به شرایط موجود در خانه تمرین می‌کنم. فدراسیون امکاناتی مثل ارگومتر در اختیار ما قرار داده و ما تمریناتمان را انجام می‌دهیم تا افت نکنیم. به هر حال شرایط خاصی است و باید از آن عبور کنیم.

دارنده چهار مدال بازی‌های آسیایی درباره تعویق بازی‌های المپیک نیز تصریح کرد: این تصمیم برای سلامت ورزشکاران گرفته شد. کاملاً مشخص است که اکنون اولویت جهان سلامت مردم است و امیدوارم خیلی زود این ویروس ریشه کن شود و دوباره سلامت به جامعه بازگردد. قطعاً با تمام شدن این معضل در دنیا برنامه ریزی ها برای ادامه تمرینات نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: همه اکنون تمریناتمان را در خانه انجام می‌دهیم و با تمام شدن ویروس کرونا برنامه ریزی ها و اردوها نیز آغاز می‌شود. فعلاً همانطور که گفتم سلامت ورزشکاران اولویت است و اردویی برگزار نمی‌شود. پس از این ماجرا هم فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا برنامه‌های جدید را اعلام می‌کند و ما هم طبق آن برنامه ریزی می‌کنیم.

طالبیان ضمن تشکر از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران اظهار کرد: جا دارد از همه اعضای کادر درمانی کشور تشکر کنم که از بیش از ۲ ماه است شبانه روز برای سلامت مردم تلاش می‌کنند. امیدوارم که خیلی زود همه چیز کنترل شود.

کد خبر 417478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.