۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
صبح بعد از کرونا

عضو شورای شهر کرج "صبح بعد از کرونا" را نقطه شروع دوباره رقابت‌ها نامید.

به گزارش ایمنا، سارا دشتگرد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "امشب بالاخره در تمام دنیا همه مانند هم شدیم، تمام ۲۰۵ کشور عضو و غیر عضو جامعه ملل متحد پرچم اعلام ابتلاء به اپیدمی کرونا را برافراشتند. امشب را می‌توان بعد از یک تاریخ طولانی به عنوان شبی که تمام بشر با درد مشترک مواجه است قلمداد کرد.

آری این درد مشترک که خرد و کلان و کوچک و بزرگ و فقیر و غنی نمی‌شناسد امروز در برابر بشریت با همه پیشرفت‌هایش قد برافراشته است اما تردیدی نیست که این روزها به سرعت می‌گذرند و فردای پساکرونا از راه می‌رسد.

آن روز نقطه شروع دوباره رقابت‌ها خواهد بود، رقابت بین ملت‌ها، اقوام و طوایف و حتی خانواده‌ها؛ قطعاً آنها که اهتمام خود را در ایجاد فضای عزت نفس و شجاعت بکار گرفته‌اند و در این شرایط بحران روحیه حمایت و همراهی و همکاری و هم‌افزایی داشته‌اند شیران بیشه فردا خواهند بود و در مقابل آنها که مسیر گمراهی و تباهی و تخریب و انتشار روحیه ناامیدی در جامعه را بکار گرفته و به عنوان بازیگر نقش مکمل دلالان و احتکارگران کمر به نابودی هم نوعان و هم کیشان و هم وطنان خود بستند در اکوسیستم پساکرونا جایگاه شغال و کفتار را کسب خواهند کرد.

قطعاً این روزها یک دشمن مشترک و آشکار کشور و مردمانش را تهدید می‌کند و آن تحریم ظالمانه‌ای است که حق داشتن دوا و درمان را از مردم سلب کرده است. تحریم ماسک و تحریم الکل و تحریم انسولین. باید دید فطرت‌های آگاه فردا این روزها را چگونه روایت خواند کرد؟ "

کد خبر 417461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.