پیرمرد ۹۸ ساله اصفهانی کرونا را شکست داد

دستگیری قاتل جوان اراکی، دستگیری زوج سارق موتورسیکلت در هفت چنار، انهدام باند سارقان مغازه‌های بازار تهران، آتش سوزی وحشتناک در انبار مرکبات در بابل و مرگ تلخ جوان زاهدانی در چاه عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیرمرد ۹۸ ساله آران و بیدگلی پس از سه هفته مبارزه با بیماری کرونا، آن را شکست داد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آران وبیدگل گفت: بیمار ۹۸ ساله سه هفته پیش به علت عارضه حاد تنفسی به بیمارستان مراجعه و پس از انجام آزمایش، تست کرونای وی مثبت شد.

اعظم باقری با اشاره به اینکه این بیمار پس از انجام بررسی‌های لازم با تشخیص کرونا تحت درمان قرارگرفت, افزود: وی پس از سه هفته بستری در بیمارستان با تلاش همکاران پزشک و پرستاران این بیمارستان بهبود یافت و صبح امروز ترخیص شد.

دستگیری قاتل جوان اراکی

سرعت عمل پلیس استان مرکزی قاتل مرد جوان را غافلگیر کرد و در کمتر از سه ساعت بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در ساعات پایانی شب گذشته (۱۵ فروردین)، گزارشی از انتقال فردی مصدوم به یکی از مراکز درمانی شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که دو جوان به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر می‌شوند که یکی از آنان فرد دیگر را با سلاح سرد مجروح می‌کند و فرد مصدوم که جوانی ۲۱ ساله بود، بعد از ساعتی جان خود را از دست داد.

سرهنگ مختاری بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس کلانتری ۱۱ شهرستان اراک فرد ضارب که جوانی ۲۲ ساله بود شناسایی و در کمتر از سه ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

دستگیری زوج سارق موتورسیکلت در هفت چنار

زوج سارق پس از دستگیری به ۳۵ سرقت موتورسیکلت در پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ "هادی زمانیان" رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: مأموران گشت کلانتری هفت چنار هنگام گشت زنی به یک زوج سوار بر موتورسیکلت آپاچی مظنون شده و مدتی موتورسواران را تحت مراقبت قرار دادند و پس از استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است که بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

زمانیان تصریح کرد: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل گریخت و مأموران موفق شدند در تعقیب و گریزی هر دو موتور سوار فراری را دستگیر کنند که پس از انتقال به کلانتری مشخص شد راکب موتورسیکلت ۴۵ روز پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت خودرو و موتورسیکلت است.

به گفته رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، ترک نشین موتورسیکلت نیز سه ماه پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت بوده و همچنین به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، تصریح کرد: هر دو موتورسوار معترف شدند پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را در اطراف شهر تهران می‌فروختند.

زمانیان با اشاره به اخذ دستور قضائی مبنی بر بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: از مخفیگاه آنها چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که پس از شناسایی مال باختگان هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انهدام باند سارقان مغازه‌های بازار تهران

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای مغازه‌های بازار تهران خبر داد.

سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: با وقوع چند فقره سرقت مغازه در محدوده بازار تهران، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از مأموران عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت و مشخص شد که سرقت‌ها توسط چند تن از سارقان با همکاری یکدیگر انجام می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار در محل‌های وقوع سرقت مشخص شد که متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو سرقت هارا انجام می‌دهند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو سرقتی می‌باشد

سرکلانتر هفتم تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی سرنخی از حضور یکی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد و مشخص شد که این متهم به تازگی از زندان آزاد شده است و با تشکیل باندی از سارقان حرفه‌ای سرقت‌ها از مغازه را مرتکب شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق حرفه‌ای در محدوده خیابان مولوی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام پلیس گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در پانزدهم فروردین ماه به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن مراقبت‌های ویژه پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای و سه تن از همدستانش را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو سرقتی که متهمان سرقت‌ها را با آن انجام می‌دادند و همچنین تعدادی اموال سرقتی از قبیل: چرخ خیاطی، دستگاه سنگ فرز انگشتی، تلویزیون، کارتن اتصالات پلاستیکی، اتوپرس، دوربین عکاسی، لامپ هالوژن و دوچرخه کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان اینکه هر چهار متهم برای تحقیقات پلیسی به همراه اموال سرقتی به کلانتری بازار انتقال یافتند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت از مغازه‌های بازار تهران اعتراف کردند و تا کنون ۷هفت شاکی شناسایی شده‌اند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر چهار۴ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آتش سوزی وحشتناک در انبار مرکبات در بابل

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی واحد بسته بندی و انبار مرکبات در بابل خسارت مالی سنگینی بر جای گذاشت.

سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی عملیات سازمان در ساعت ۰۵:۰۷ صبح امروز مبنی بر آتش سوزی انبار سورتینگ مرکبات واقع در روستای درزیکلا نصیرایی بلافاصله تیم اطفا حریق از ایستگاه شماره یک سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل و ارزیابی اولیه مشاهده شد قسمتی از انبار سورتینگ پرتقال دچار آتش سوزی شده است.

حسنی گفت: آتش نشانان بلافاصله به روش سرد کردن و جداسازی جعبه‌های پرتقال پس از دو ساعت تلاش بی وقفه حریق را مهار کردند و مانع از گسترش حریق و بروز خسارت سنگین شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود: مأموران آتش نشانی پس از تخلیه کامل دود و اطمینان از مهار کامل آتش، به ایستگاه بازگشتند.

مرگ تلخ جوان زاهدانی در چاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۱ ساله اهل شهرستان زهک ظهر امروز _شنبه_ در چاه‌نیمه شماره چهار این شهرستان غرق شد.

حسن مصفا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر بلافاصله بعداز اطلاع از این حادثه سه تیم غواصی متشکل از ۱۵ امدادگر را به منطقه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این فرد به دلیل آشنایی نداشتن با فن شنا در چاه نیمه غرق شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جستجو برای یافتن جسد این جوان ادامه دارد، از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌های محلی جنوب و شمال استان و چاه نیمه‌ها خودداری کنند.

چاه‌نیمه‌ها به مخازن طبیعی ذخیره آب گفته می‌شود که در محدوده شهرستان زهک قرار دارد و تأمین کننده آب کشاورزی و آشامیدنی شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند. این مخازن چهارگانه در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند و از رودخانه هیرمند در زمان پرآبی و جاری شدن سیلاب آبگیری و از بخشی از آنها به عنوان تفرجگاه استفاده می‌شود.

زهک در ۲۰۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

کد خبر 417427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.