آمار متوفیان تصادفات نوروزی در اصفهان بدون تغییر ماند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: آمار متوفیان تصادفات در شهر اصفهان با شش نفر متوفی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هیچ گونه تغییری نداشته است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: براساس آمارهای به دست آمده در نوروز امسال تعداد متوفیان ناشی از تصادفات در راه‌های درون شهری استان اصفهان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه بود.

وی با اشاره به کاهش ۴۷ درصدی تعداد مجروحان ناشی از تصادفات در راه‌های درون شهری استان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در شهر اصفهان خوشبختانه آمار تعداد مجروحان با کاهش ۴۴ درصدی همراه بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه آمار متوفیان تصادفات در شهر اصفهان با شش نفر متوفی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هیچ گونه تغییری نداشته، تصریح کرد: چهار تصادف فوتی در شهر اصفهان، با پنج نفر متوفی، در چند روز متوالی، که همه آن‌ها از نوع واژگونی در نیمه‌های شب بودند، نگران کننده است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از جوانان با سواستفاده از خلوت بودن خیابان‌ها در نیمه‌های شب اقدام به دور دور کردن و رانندگی با حرکات نمایشی و خطرناک می‌کنند که این گونه اعمال منجر به وقوع حوادث ناگوار برای آنان شده است.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: پلیس راهور استان به این دسته از رانندگان هشدار می‌دهد که به شدت با این گونه اقدامات برخورد قانونی کرده و ضمن اعمال قانون خودروهای مذکور اقدام به توقیف آنها نیز می‌کند.

کد خبر 417423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.