ساعت جدید شیائومی چه ویژگی های دارد؟

ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4، یکی از محصولات جدید شیائومی برای کودکان و نوجوانان است که به زودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی تا کنون ساعت‌های هوشمند مختلفی تولید کرده است؛ محصول جدید این شرکت با نام "Mi Kids Watch 4" برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و مجهز به دو دوربین است. یکی از دوربین‌ها به منظور سلفی گرفتن و برقراری مکالمه تصویری در بالای صفحه نمایش قرار گرفته و به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز است؛ دوربین دیگر که هشت مگاپیکسل است، در قسمت جلوی گوشی قرار گرفته و برای عکاسی از محیط به کار می‌رود.

شیائومی Mi Kids Watch 4 دارای نمایشگر مستطیلی شکل ۱.۷۸ اینچی AMOLED است و از کیفیت تصویر ۳۶۸ * ۴۴۸ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش این ساعت با پوشش گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و تا عمق ۲۰ متر زیر آب مقاوم است. تماس‌های تصویری این گجت به کمک وای فای یا تکنولوژی LTE امکان پذیر خواهد بود. این ساعت از طریق eSIM کار می‌کند و درگاه سیم کارت فیزیکی ندارد. این ساعت هوشمند از فناوری NFC به منظور استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی چین پشتیبانی می‌کند، اما از فناوری GPS بهره نمی‌برد و برای مشخص کردن موقعیت مکانی کاربر به هوش مصنوعی وابسته است.

ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 به چیپست اسنپدراگون ور ۲۵۰۰ (Snapdragon Wear) مجهز است؛ بنابراین می‌توان برنامه‌های گوناگونی را روی آن نصب کرد. باتری ۹۲۰ میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند در حالت استندبای تا هشت روز دوام می‌آورد. محصول جدید در دو رنگ آبی و صورتی و با قیمت ۱۲۵ دلار وارد بازار می‌شود.

کد خبر 417422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.