فعالیت ساختمانی در مهاباد ممنوع است

شهردار مهاباد گفت: شروع هرگونه عملیات ساخت و ساز ساختمانی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان بوده و هرگونه فعالیت بدون اخذ مجوز ممنوع است.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: به‌منظور کاهش صدمات ناشی از بیماری کرونا و تأمین آسایش و سلامت شهروندان، تمامی فعالیت‌ها و عملیات ساختمانی شهر مهاباد در پروژه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع ثانوی متوقف شده و شروع آن نیاز به تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: هدف از این موضوع حذف هرگونه مزاحمت ناشی از فعالیت ساختمانی برای شهروندانی است که مجبور هستند اوقات خود را در منزل سپری کنند.

شهردار مهاباد اضافه کرد: استمرار فعالیت‌های ساختمانی در محیط کارگاه‌های ساختمانی اغلب با حضور تجمعی متراکم و با همجواری و ارتباط نزدیک کاری فعالان این حوزه شامل کارگران و مهندسان توأم است.

فاتح عنوان کرد: حمل و نقل مواد و مصالح و ترددهای مرتبط با آن موجب گسترش بیماری کرونا بین عوامل و نیز همسایگان همجوار شده و تأثیر عمده‌ای در شیوع آن خواهد داشت.

وی از تمدید تخفیف عوارض شهرداری تا اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این تصمیم جهت جلوگیری از ازدحام مراجعان به شهرداری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است.

شهردار مهاباد تاکید کرد: شهروندان تا اتمام مدت باقی‌مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیر ضروی به این منظور اجتناب کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.