هشدار به کارگاه‌های ساختمانی خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان خوزستان گفت: کارگاه‌های ساختمانی در خوزستان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورتی که به اصول بهداشتی و تذکرات داده شده در روند اجرای پروژه بی‌توجه باشند، تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایمنا، کمال دویده اظهار کرد: در صورتی که ناظران ساختمانی در روند اجرای پروژه‌ها به موارد خلاف با اصول بهداشتی رو به رو شوند، به مالک و سازنده ساختمان تذکر خواهند داد.

وی ادامه داد: در صورتی که این تذکرات از سوی سازندگان مورد توجه قرار نگیرد، برابر اختیاراتی که مهندسان ناظر دارند، کارگاه ساختمانی با هماهنگی شهرداری‌ها تعطیل خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان خوزستان با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی در شرایط فعلی از ضرورت‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است گفت: در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت و حفظ سلامتی در پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در محیط‌های کارگاهی و خوابگاهی باید جدی گرفته شود.

دویده ادامه داد: مالک و پیمانکاران موظف هستند تمهیدات لازم برای پیشگیری از سرایت کرونا را زیر نظارت مهندس ناظر انجام دهند تا از این طریق، فردی در محیط کارگاه دچار بیماری نشود.

وی افزود: نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کارگاه‌های ساختمانی با دقت و به صورت روزانه انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان خوزستان یادآور شد: برخی کارگاه‌های ساختمانی اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و مالکان و پیمانکاران نیز تمایلی به تعطیل کردن پروژه ندارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.