فاصله‌گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره‌بار

در این بسته خبری از تعطیلی پارک‌های کرج تا پایان فروردین ماه تا ضدعفونی و گندزدایی روستاهای حاشیه شهر زاهدان و انتقال معتادان میدان شوش به گرمخانه‌های تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: این طرح به منظور ایجاد فاصله ایمن و مطمئن به منظور کنترل انتشار و شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مشارکت شهروندان دیری در ضدعفونی معابر

علی ابراهیمی، شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون این شهرداری با مشارکت شهروندان در قالب پویش‌های مردمی عملیات ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن عمومی این شهر را انجام می‌دهد.

تعطیلی پارک‌های کرج تا پایان فروردین ماه

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج تا پایان فروردین ماه خبر داد.

آماده باش شهرداری مشهد برای مقابله با پیامد بارندگی‌ها

علیرضا صحراگرد، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به وقوع بارندگی‌های شدید و وزش باد، مدیریت شهری مشهد با بسیج همه امکانات خود به حالت آماده‌باش درآمده است.

اتوبوس و ون‌های همدان همچنان غیرفعال خواهد بود

محمد پور و خشویی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه منع فعالیت اتوبوس‌ها و ون‌های مسافربری شهر همدان همچنان ادامه دارد، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس فعلاً مصوبه‌ای برای لغو محدودیت فعالیت اتوبوس‌ها و ون‌های شهری اعلام نکرده است.

اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در اهواز

پرویز دغاغله، سرپرست شهرداری منطقه چهار اهواز از اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در محدوده منطقه خبر داد.

لغو اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای نشدن طرح‌های ترافیکی در پایتخت در هفته پیش رو خبر داد.

حضور آتش نشانان قزوینی در ۷۰ عملیات امداد و نجات

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ۷۰ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در نیمه اول فروردین ماه انجام شد.

ضدعفونی و گندزدایی روستاهای حاشیه شهر زاهدان

داوود شاقوزایی، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از انتشار این ویروس سه روستای حاشیه این شهر ضدعفونی و گندزدایی شدند.

انتقال معتادان میدان شوش به گرمخانه‌های تهران

با همکاری شهرداری تهران و نیروی انتظامی، معتادان ساکن در میدان شوش و پارک هرندی با رضایت خود به گرمخانه‌ها منتقل شدند.

کد خبر 417393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.