آغاز ساخت فاز دوم انبارهای شهرک ضایعاتی سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از آغاز فاز دوم عملیات ساخت انبارهای ضایعاتی در شهرک بزرگ بازیافت خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای این عملیات از روز گذشته با تفکیک فاز دوم این شهرک به ۳۰ پلاک زمین به مساحت ۲۴ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون با فعالیت یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کامیون مرحله حفاری، گودبرداری، سنگ‌ریزی و زیرسازی در حال انجام است.

وی افزود: در فاز دوم برای جدول‌گذاری، تفکیک پلاک‌ها، زیرسازی بلوارها و خیابان‌های شهرک، انتقال شبکه برق و انشعاب آب اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، این در حالی است که مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این شهرک ۳۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرک بازیافت، تصریح کرد: در این شهرک ۲۰ انبار پیش‌ساخته متعلق به این سازمان آماده بهره‌برداری غرفه‌داران است و پنج دهنه مغازه تجاری نیز جهت رفاه حال و خدمات‌رسانی بهینه به انبارداران در عملیات عمرانی پنج ماهه ساخته شده است.

پیوندی اضافه کرد: نصب دو عدد باسکول ۶۰ تنی در ورودی و خروجی شهرک و راه‌اندازی و دیوارکشی کامل محدوده، ایجاد سیل‌گیر و نصب لوله‌های زیرگذر در مسیر سیلابی جاده ورودی شهرک، انتقال شبکه برق و کانال‌کشی جهت کابل‌کشی و نصب پایه‌های برق، زیرسازی و بلوارسازی شهرک و کاشت هزار اصله نهال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت غرفه برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ستاد ساماندهی پسماند خشک و یا روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با شماره ۳۳۳۳۷۸۷۰ تماس بگیرند یا به سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان مراجعه کنند.

کد خبر 417389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.