ادامه محدودیت ترددهای درون و برون شهری تا ۲۰ فروردین

شهردار یزد گفت: مسیر میدان مدرسی به سمت تفت مسدود است و مدیریت شهرستان تفت هم به شدت موضوع کاهش تردد را کنترل می کند و بر حسب شرایط محدودیت ها تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

جمال الدین عزیزی بندر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه اقدامات با توجه به برنامه ریزی ستاد مقابله با شیوع کرونا در یزد اعم از محدود کردن مسیرهای تردد و کاهش تردد داخل شهر همچنین کنترل مبادی خروجی و ورودی توسط شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به توصیه ماندن در خانه، ارائه خدمات آب، برق و سرویس بهداشتی و… به طور کامل در تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها و مراکز تفریحی تعطیل است.

شهردار یزد با توجه به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد پیش رو در این ماه گفت: تمامی چراغانی‌ها در سطح شهر باید با مجوز و توسط شهرداری انجام شود.

وی با توصیه به اینکه مردم تردد داخل شهر را کمتر کنند تا زودتر زنجیره بیماری قطع شود، گفت: تب سنجی افراد در ورودی‌های شهر توسط تیم هلال احمر در حال انجام است و محدودیت‌های تردد تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

عزیزی گفت: مسیر میدان مدرسی به سمت تفت مسدود است و شهرستان تفت هم به شدت موضوع کاهش تردد را کنترل می‌کند و عبور از مسیر کمربندی هم موجب برگشت خودروی مسافر خواهد شد.

وی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: بسیار طرح خوبی است و با توجه به همکاری ارگان‌ها در این طرح شهرداری‌ها می‌توانند با ارائه نقشی پر رنگ تر در این طرح لحاظ شوند.

کد خبر 417376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.