۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
پارک‌های ساری همچنان تعطیل است

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: تمام بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر و جنگلی برای پیشگیری از شیوع کرونا همچنان تعطیل است.

به گزارش ایمنا، مصطفی نیک‌نقش با تاکید بر استمرار انجام مراحل ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر تا ریشه کن شدن شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، حمل و نقل بار و مسافر، ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، عمران و بازآفرینی شهری و آرامستان‌ها در این مدت که ویروس کرونا شیوع یافته با استفاده از توانمندی و ظرفیت داخلی نسبت به ضدعفونی سطح شهر اعم از معابر، بازارها، ناوگان حمل و نقل عمومی، ساختمان‌های اداری، بوستان‌های سطح شهر به طور مستمر اقدام کرده‌اند و پس از پزشکان و پرستاران و کادر درمان در صف اول مواجهه و مقابله با این ویروس بوده‌اند.

وی افزود: تدفین متوفیان کرونایی با رعایت کامل احکام اسلامی نیز از جمله فعالیت‌هایی بوده که کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری در این مدت انجام داده‌اند.

معاون حدمات شهری شهردار ساری گفت: تعطیلی تمام بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر اعم از پارک جنگلی شهید زارع، بوستان ملل و بوستان قائم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

نیک‌نقش تصریح کرد: پاکبانان زحمت‌کش مجموعه شهرداری که مسئولیت خطیر رفت و روب معابر و خیابان‌ها و جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر را برعهده دارند در این روزها نیز مانند قبل بی‌وقفه در حال انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به همراهی شهروندان با شهرداری در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: با در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی شیوع این بیماری را از بین خواهیم برد.

کد خبر 417359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.