۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تخریب ۱۷ بنای غیرمجاز در سنندج

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از تخریب ۱۷ بنای مسکونی غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و گفت: از این تعداد هفت بنا در مرحله اسکلت و ۱۰ بنای دیگر نیز در مرحله فونداسیون بوده است.

به گزارش ایمنا، عبدالله صالحی با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: طبق قانون شهرداری‌ها مؤظف هستند ساختمان‌هایی را که بدون پروانه و به صورت غیرمجاز ساخته می‌شود را شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده آن‌ها و ارجاع آن به کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام کند.

وی اضافه کرد: ساخت و ساز غیرمجاز موجب توسعه نامتوازن شهری، آشفتگی و اغتشاش سیمای بصری و بروز خطرات برای مالکان و خریداران خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج، از تخریب ۱۷ بنای مسکونی غیرمجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد هفت بنا در مرحله اسکلت و ۱۰ بنای دیگر نیز در مرحله فونداسیون بوده است.

صالحی افزود: از هفت مورد بنای مسکونی؛ سه مورد در حریم برق و سه مورد در محدوده فضای سبز و یک مورد آن نیز در بافت مسکونی قرار داشته است.

وی عنوان کرد: ۱۰ بنای دیگر در مرحله فونداسیون (صفحه ستون) بوده که شش مورد آن در معبر عمومی واقع شده بود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند، زیرا قطعاً با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 417356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.