نصب پرده آویزهای آموزشی راهکارهای مقابله با شیوع کرونا در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با بکارگیری تمام امکانات، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، اماکن و تجهیزات سطح منطقه تا ریشه‌کنی شیوع این ویروس استمرار دارد.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه در چند مرحله معابر و مکان‌های پرتردد منطقه ٩ ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در ایام نوروز امسال با ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشت فردی و عمومی گام مؤثری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برداشتند، تصریح کرد: اکیپ‌های زیادی به صورت شبانه روزی در این منطقه برای ضدعفونی معابر در چند نوبت با استفاده از ماشین‌های شوینده و ضد عفونی کننده فعالیت می‌کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از ضدعفونی اماکن و محدوده فعالیت صنف‌های پرتردد شهری توسط کارکنان حوزه خدمات شهری این منطقه خبر داد و افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و به منظور ارتقای سلامت عمومی به طور ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شهروندان این منطقه از طریق تماس با سامانه ١٣٧ شهرداری اصفهان می‌توانند مسائل و درخواست‌های شهری را مطرح کنند تا در کمترین زمان نسبت به رفع آنها اقدام شود.

روحانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش زیباسازی شهری این منطقه برای ایام نوروز، گفت: تعداد ٢١ فلاورباکس چوبی و دو فلاورباکس اسلیمی در سطح منطقه ۹ نصب شده و ٧٠ سایبان ایستگاه اتوبوس همچنین سه هزار مترمربع دیوارهای معابر و سطوح پیرایش شهری رنگ آمیزی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: رنگ‌آمیزی بیش از ٣٠ هزار متر طول از جداول حاشیه و نرده‌ای کنارگذر بزرگراه شهید خرازی و دو هزار و ٥٠٠ متر رفیوژ میانی بلوارها و خیابان‌های منتهی به این بزرگراه در قالب اجرای طرح پیرایش شهری از دیگر اقدامات در این منطقه بود.

وی از نصب پرده‌آویزهای شهری در معابر عمومی منطقه ۹ به منظور افزایش آگاهی شهروندان در رابطه با راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این منطقه با نصب استندها و پرده آویزهای شهری از شهروندان درخواست شده با رعایت بهداشت و نظافت فردی و عمومی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

کد خبر 417342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.