سعیدی: یارانه ۳ ماه پایانی سال ۹۹ به حساب خانوارها واریز شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها از دولتمردان خواسته شد یارانه سه ماه پایانی سال ۹۹ را در فروردین به حساب خانوارها واریز کند تا مردم به ماندن در خانه ترغیب شوند.

زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون بحران معیشتی بوجود آمده به دلیل شیوع کرونا اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور قبل از آغاز سال نو، بارها از دولتمردان خواسته شد یارانه ۳ ماه پایانی سال ۹۹ را در فروردین به حساب خانوارها واریز کند تا مردم به ماندن در خانه ترغیب شوند. وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به دنبال اجرایی کردن این طرح است اما باید بدانیم که نوش دارو بعد از مرگ سهراب بی فایده است.

وی افزود: امکانات و تمهیداتی در دولت وجود دارد که بتوان این موضوع را عملی کرد؛ در حال حاضر کارگران روزمزد در تامین معیشت زندگی خود به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده اند. وظیفه چه کسی است برای بهبودی وضعیت کسانی که برای تامین ابتدایی‌ترین هزینه‌های معیشتی زندگی خود مشکل دارند، تدبیر کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهادهای حمایتی در این شرایط بحرانی نباید تعطیل شوند؛ در کنار تدابیری که برای سازمان‌ها و نهادها در زمان شیوع کرونا می‌شود، برای ارتباط با مراجعین آنها نیز برنامه ریزی شود تا در زمان بحران بتوانند با آنها آنلاین ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 417339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.