۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
مشارکت شهروندان در ضدعفونی گناباد

شهردار گناباد به مشارکت شهروندان در مدیریت امور شهری اشاره کرد و گفت: افزون بر هزار نفر از کارکنان شهرداری، اقشار مختلف مردم و ارگان‌ها از ابتدای بحران بیماری همه‌گیر تاکنون در عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی این شهر مشارکت دارند.

به گزارش ایمنا، مهران حسین‌زاده اظهار کرد: پویش‌های مردمی با عناوین "شهریاران" و "دهه شصتی‌ها" و نیز بسیجیان، طلاب و روحانیون در کنار کارکنان شهرداری گناباد هر شب دست‌اندرکار ضدعفونی این شهر هستند.

وی ادامه داد: نیروهای یگان پدافند هوایی شهید علایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گناباد با تجهیزات خود شهرداری این شهر را در همین زمینه یاری می‌کنند.

شهردار گناباد گفت: شهرداری در مجموع دو میلیارد ریال از ابتدای بحران شیوع بیماری همه‌گیر کرونا تاکنون برای عملیات ضدعفونی معابر شهری هزینه کرده است.

حسین‌زاده افزود: برای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری گناباد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری همه‌گیر و در راستای ارتقاء خدمات غیرحضوری کد دستوری #۱۱۳۷*۶۶۵۵* بر روی تلفن همراه برای استعلام و پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری و پیگیری پرونده‌های شهروندان گنابادی ایجاد و فعال شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 417334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.