واحدهای صنفی فروش لبنیات اصفهان تعطیل نیست

رئیس اتحادیه لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان گفت: تقاضا برای خرید لبنیات در بازار کاهش نداشته بلکه نسبت به هفته‌های گذشته افزایش داشته است.

محمدرضا امین‌الرعایایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: واحدهای صنفی فروش لبنیات استان در هفته گذشته تعطیل نبوده‌اند و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، لبنیات فروشان جزو اصناف غیر ضروری محسوب نشدند و اتاق اصناف به این اتحادیه اعلام کرد که نیازی به تعطیلی واحدهای صنفی زیرمجموعه آن در زمان تعطیلی اصناف غیرضروری نیست.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان با بیان اینکه قیمت لبنیات در بازار نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته است، تصریح کرد: واحدهای صنفی قیمت لبنیات را گران نکرده و معاملات در بازار بر اساس قیمت‌های قبلی است.

امین‌الرعایایی اضافه کرد: تاکنون تخلف بهداشتی در واحدهای صنفی فروشنده لبنیات گزارش نشده و اتحادیه با مرکز بهداشت اتاق اصناف اصفهان در تماس است تا در صورت ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی جدید آن را به واحدهای صنفی خود ابلاغ کند.

وی ادامه داد: گشت اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار توسط مدیریت بازرسی اتاق اصناف اصفهان در حال انجام است، بازرسی اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان نیز برای نظارت بر روند فعالیت و اجرای موارد بهداشتی در واحدهای صنفی برنامه‌هایی را انجام داده که تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان خاطر نشان کرد: برخی از واحدهای صنفی جلوی درب مغازه‌های خود مانع گذاشته و افراد بدون تماس مستقیم با متصدی و فروشنده خرید می‌کنند؛ برخی دیگر از واحدهای صنفی این اتحادیه نیز با استفاده از نایلون و پلاستیک ارتباط فضای حضور مشتری را با جایگاه متصدی قطع کرده‌اند.

امین‌الرعایایی افزود: واحدهای صنفی از مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای گندزدایی درب یخچال‌ها، ترازوها، کارتخوان‌ها و ویترین‌های خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 417313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.