امان‌الله: از میناوند شکایت می کنم

مدیر جدید روابط عمومی پرسپولیس و مشاور رسانه‌ای مدیرعامل گفت: هیئت مدیره ابتدا از آقای انصاری‌فرد می‌خواهد که قدوسی رابط باشگاه و شرکت کارگزار اپلیکیشن نباشد، ولی او مخالفت می‌کند و مجبور به اخراج قدوسی می‌شوند. در واقع خودشان موضوع را تبدیل به بحران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد ۲۰ اسفند محمد حسن انصاری‌فرد به روی آنتن زنده فوتبال برتر آمد و در واکنش به تصمیم هیئت مدیره بر برکناری حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی برگزیده او استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه را اعلام کرد. این استعفای ناگهانی و شبانه از سوی هیئت مدیره رد شد. البته به نظر انصاری‌فرد بنا بازگشت نداشته و ندارد تا حالا هیئت مدیره به دنبال انتخاب مدیری جدید برای صندلی ریاست پرسپولیس برود.

کار به اینجا ختم نشد و حسین قدوسی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود آتش ماجرا را دو چندان کرد. مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس خود را یک "قربانی" خواند و از هواداران و خبرنگاران خواست که سوالی از او در این مورد نپرسند.

ماجرا از چند ماه قبل شروع شده بود؛ جایی که پرسپولیس با اسپانسری به نام آتیه داده پرداز وارد همکاری برای ساخت اپلیکشین باشگاه شده بود. اپلیکشینی که قرار بود منبع درآمد چشمگیری برای سرخ‌پوشان باشد. به نظر می‌رسد این اسپانسر وجود قدوسی را عاملی دانسته که کار را برای همکاری با باشگاه دشوار می‌سازد و از هیئت مدیره می‌خواهد تا دست به تغییر مدیر روابط عمومی بزنند.

هیئت مدیره پرسپولیس نیز که نمی‌خواهد این فرصت مالی مناسب را از دست بدهد از انصاری‌فرد می‌خواهد تا قدوسی را برکنار کند. او اما به این خواسته تن نمی‌دهد و می‌گوید: قدوسی خط قرمز من است.

با برکناری قدوسی، ابولفضل امان‌الله عکاس ورزشی با سابقه جانشین او در پست مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مشاور رسانه‌ای مدیرعامل می‌شود. مهرداد میناوند پیشکسوت جنجالی قرمزهای پایتخت که از حامیان انصاری‌فرد به شمار می‌رود در برابر این انتصاب نیز سکوت نمی‌کند و امان‌الله را فردی نامناسب برای این جایگاه می‌خواند؛ اتفاقی که حالا مدیر جدید روابط عمومی پرسپولیس را بر این داشته تا میناوند را به دادگاه بکشاند.

برخی انتقادها از غر زدن فراتر است و تبدیل به تخریب، تهمت و دروغ پردازی شده‌است

در همین خصوص ابولفضل امان‌الله در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با صحبت‌های مهرداد میناوند علیه خودش، اظهار کرد: دلیل مشکل او با خودم را نمی‌دانم. از زمانی که به باشگاه رفته‌ام با من مشکل پیدا کرده‌است. در واقع چون با هیئت مدیره مشکل دارد شروع به نوشتن علیه من کرده است که چیز خاصی نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: ما مشکل شخصی با هم نداشته‌ایم. چند ماه قبل که این کارها را انجام می‌داد و شلوغ بازی می‌کرد، من در صفحه شخصی‌ام متنی را نوشتم که این کارها را بس کند. از آن موقع یک مقدار با من زاویه پیدا کرد و پستی را نیز گذاشت اما قضیه تمام شده بود. اگر بخواهید به گذشته نگاه کنید فقط همین بوده است.

وی افزود: آن موقع بعد از رفتن برانکو نیز مثل الآن شروع به متهم کردن همه کرده بود و من هم نوشتم که کار خوبی نیست و نباید آن را انجام دهد چون پرسپولیس آرامش می‌خواهد. آن زمان من اصلاً در باشگاه نبودم و به اوایل تابستان برمی‌گردد. همان زمان چند پست علیه من گذاشت، اما من هیچ چیزی در جوابش نگفتم. ماجرا تمام شد تا زمانی که انصاری‌فرد و حسین قدوسی رفتند و من به باشگاه آمدم، دوباره شروع کرد و گفت که من استقلالی، دشمن پرسپولیس و طرفدار کی روش هستم. حرف‌هایی که اصلاً واقعیت نداشت، اما بالاخره عده‌ای مرا نمی‌شناختند و فکر کردند طرفدار کی روش هستم که البته اگر هم بودم ایرادی نداشت.

امان‌الله در پاسخ به این سوال که آیا از این پس اظهارنظرهای این چنینی را در باشگاه پرسپولیس پیگیری خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: حداقل در حال حاضر رویکردمان این گونه نیست که بخواهیم هر حرفی را پیگیری کنیم. بالاخره همه انتقاد می‌کنند و کسی هم بی ایراد نیست. ما هم نمی‌گوییم کاری که ما الآن انجام می‌دهیم بدون ایراد است، اما این طور که می‌گویند نیست. این حرف‌ها از غر زدن فراتر است و دیگر تخریب، تهمت و دروغ پردازی می‌شود. وقتی این طوری شود اگر یک بار باشد من و باشگاه خیلی به آن کاری نداریم، اما مسئله‌ای را که دوستان خیلی به آن پافشاری می‌کنند را نمی‌شود رها کرد. چون عده‌ای فکر می‌کنند این افراد درست می‌گویند و باعث بر هم خوردن آرامش باشگاه و یک سری مسائل می‌شود و مجبور هستیم این کار را بکنیم.

وی افزود: من هم واقعاً می‌خواهم این کار را انجام دهم و تا چند روز آینده شکایت‌ام را به دادسرا تحویل می‌دهم. ایشان هر حرفی را دارد بیاید و ثابت کند. اگر درست هست که هیچ، اما اگر این طور نیست باید اثباتش کند. می‌خواهم پیگیری کنم و حتماً این کار را خواهم کرد.

ابتدا قرار نبود قدوسی اخراج شود

مشاور رسانه‌ای مدیر عامل پرسپولیس با رد تأثیرگذاری تغییر و تحولات بر قهرمانی پرسپولیس، تصریح کرد: حسین قدوسی همکار من است و ما با هم دوست هستیم. ما پیش از این اتفاقات نیز با هم صحبت کردیم. من به ایشان زنگ زدم و ایشان نیز به من پیام دادند. در واقع ما آن قدر از این تغییرات در باشگاه داریم و اصلاً تغییر بزرگی نبوده است. سید جلال یا علیرضا بیرانوند را که از تیم کنار نگذاشته‌ایم که در راه قهرمانی بخواهد مانعی باشد.

وی اضافه‌کرد: ایشان یک کارمند باشگاه بوده که کار رسانه انجام می‌داده است. در هر باشگاهی بخش‌های مختلفی داریم که حتی آن‌ها مفیدتر هستند ولی در صفحات مجازی شناخته شده نیستند و این جابجایی در آن‌ها این چنان سر و صدا نمی‌کند. تصمیمی که هیئت مدیره گرفته‌است نیز به خاطر همان شرکت کارگزاری بود که چون در درآمدی که کسب می‌کرده است قدوسی را به دلیل عدم همکاری مانع می‌دانسته، تقاضای برکناری او را کرده‌است.

امان‌الله با بیان اینکه در ابتدا بحث اخراج قدوسی به میان نبوده است، گفت: در واقع هیئت مدیره بار اولی که با آقای انصاری‌فرد صحبت می‌کنند پیشنهاد می‌دهند که ایشان از این سمت که رابط شرکت کارگزار برای تولید محتوای خوب باشد فعلاً برکنار شود، اما مدیر روابط عمومی بماند و آدم دیگری در این زمینه به طور موقت کار کند تا بتواند بهتر ارتباط برقرار کند و این مشکل حل شود. ولی آقای انصاری‌فرد مخالفت می‌کند و می‌گوید که قدوسی خط قرمز من است و به هیچ وجه این کار را انجام نمی‌دهم.

وی افزود: اوضاع به گونه‌ای می‌شود که هیئت مدیره حکم به اخراج‌اش می‌دهند و می‌گویند که دیگر اصلاً نباشد. البته من آن زمان در باشگاه نبودم ولی این‌ها را از هیئت مدیره و صحبت‌هایی که در این مدت شد می‌گویم. در واقع این بحران را خود آقای انصاری‌فرد درست می‌کند. قرار هم نبوده که آقای انصاری‌فرد نباشد اما ایشان وقتی می‌بیند آقای قدوسی برکنار شده است، استعفا می‌دهد.

مگر خودتان قدوسی را انتخاب نکرده‌بودید؟

مدیر جدید روابط عمومی پرسپولیس با اشاره به عزل اژدر شهابی از سمت روابط عمومی و جایگزینی قدوسی به جای او توسط انصاری‌فرد در زمان آمدنش به باشگاه، اظهار کرد: حسین قدوسی انتخاب خود آقای انصاری‌فرد بوده است، اما ایشان در مصاحبه‌هایش اعلام می‌کند مدیرعاملی که نتواند یک مدیر بگذارد، اختیار ندارد در حالی که همه‌ی کارهایی که در این مدت بوده‌است را خیلی راحت و بدون آنکه هیئت مدیره در جریان باشند، انجام می‌داده است و این را خودشان تبدیل به بحران کردند.

وی اضافه‌کرد: مگر پیش از آقای قدوسی ما آقای اژدر شهابی را در روابط عمومی باشگاه نداشتیم؟ آقای اژدر شهابی را آقای انصاری فرد زمانی که آمدند نخواست با او کار کند و همین طور کنارش گذاشتند و آقای قدوسی را جانشین کردند ولی هیچکس نفهمید. چرا؟ چون آقای شهابی اصلاً نرفت و شلوغ بازی در بیاورد و این کارها را بکند. ولی آقای قدوسی این را تبدیل به بحران کرد و ماجرا به نظر چیز بزرگی نبوده‌است.

هیئت مدیره می‌خواست در درآمدزایی به باشگاه کمک کند

امان‌الله در پاسخ به این سوال که شرکت کارگزار اپلیکیشن پرسپولیس با قدوسی چه مشکلی داشته‌است، خاطرنشان کرد: شرکت کارگزار در تولید محتوا و هماهنگی‌ها در جلساتی که برگزاری می‌کند مشکلاتی را داشته که دلیل آن را آقای قدوسی می‌دانسته است. در واقع هیئت مدیره قصد داشته به باشگاه برای در آمدزایی کمک بکند و کاری به آقای قدوسی نداشته‌است.

کد خبر 417305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.