عوامل جنایت کشته شدن راننده کامیون حامل کالای اساسی شناسایی و مجازات می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی ضمن عرض تسلیت از جان باختن راننده کامیون حمل بارهای اساسی، اعلام کرد: عوامل این جنایت شناسایی و مجازات می‌شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی کشته شدن محمد تقی مهابادی راننده ۳۲ ساله ناوگان حمل‌ونقل عمومی کالا که در حین حمل کالای اساسی به ضرب گلوله جان به جان آفرین تسلیم کرد را تسلیت گفت.

وی گفت: امروزه کشور در دو جبهه مقابله و مدیریت بیماری کرونا و از طرف دیگر برای تأمین کالاهای اساسی وارد عرصه مجاهدت شده است. اما در این میان نمی‌توان از نقش پررنگ رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار چشم‌پوشی کرد که از طرفی مسئولیت حمل کالاهای مورد نیاز بهداشت و درمان به استان‌های مختلف را بر دوش می‌کشند و از طرف دیگر در همین شرایط حساس کنونی در راه حمل کالاهای اساسی مردم ایران اسلامی داوطلبانه گام بر می‌دارند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مرحوم محمد تقی مهابادی نیز از جمله همین رانندگان بود، جوان ۳۲ ساله‌ای که با هزاران امید و آرزو با عشق و ایثار از استان البرز اقدام به حمل محموله تخت بیمارستانی برای تجهیز مراکز درمانی پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا به سمت استان سیستان و بلوچستان حرکت کرد و در مسیر بازگشت مسئولیت حمل محموله برنج که یکی از انواع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است را بر عهده گرفت.

اسلامی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار کشور را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی خطاب کرد و گفت: محمدتقی مهابادی نمونه بارز این سربازان است که در مسافت‌های طولانی اقدام به جابجایی کالاهای اساسی از بنادر به نقاط مختلف کشور با توجه به شرایط موجود می‌کنند که مردم برای رعایت اصول بهداشتی و قطع زنجیره حیاتی ویروس کرونا از خانه‌های خود بیرون نمی‌آیند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم محمد تقی مهابادی، اعلام کرد: مرحوم مهابادی و تمامی رانندگان ناوگان حمل‌نقل عمومی بار جزو خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و مورد حمایت ما قرار دارند و بنده از همان ساعات اولیه با پیگیری موضوع از ریاست شورای تأمین استان خواسته‌ام که هرچه سریع‌تر نسبت به شناسایی و مجازات عوامل این جنایت اقدام کنند.

شامگاه دوازدهم فروردین ماه، محمد تقی مهابادی که با همراهی یکی از اقوام خود اقدام به حمل کالای اساسی (برنج) از چابهار به تهران کرده بود در جاده ایرانشهر به ضرب گلوله به ناحیه گردن جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 417304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی AE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    با سلام وخسته نباشید خدمت تمام کسایی که ب مملکت اسلامی خدمت میکنن منم بعنوان یک راننده ۳روزه که این واقعیت را تو تلگرام دیدم خیلی متاسف شدم برای همکار خودم که با چه بدی و سختی تو اون راه جان باخته ولی بازم میگم که چه شغل بی حرمتی داریم که شب وروز تو این مملکت میدویم هیچ حمایت کننده ای نداریم
  • سعید IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    خداوند انشاءالله روحشان را قرین رحمت کند. انشاءالله هرچه زودتر این نامردها داعشی توسط پلیس شناسایی شوند و تحویل عدالت و قانون شوند.واقعا این حجم از طغیان و گردنکشی در جهان بی سابقه بوده.و واقعا ذره ای شعور نداشته اند آخه این چه پولیه که با کشتن راننده بدبخت زحمت کش بخواهند به دست بیاورند.این پول واقعا خوردن نداره اینها چه جلادهایی بودن.هرچقدر هم فقیر باشی و بدبخت اصلا هیچ توجیحی وجود نخواهد داشت.خدا لعنتشون کنه انشاءالله. انشاءالله به زودی خبر دستگیریشان را هم در خبرگزاریتان بدهید و ما خوشحال شویم.
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    این کافی نیست
  • وحید IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    خدارحمتش کند شهید را