پلیس از ورود ۵۹۵ خودرو به شهرهای استان اصفهان جلوگیری کرد

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۷۸ خودرو که قصد ورود به شهرها را داشتند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده و ۵۹۵ خودرو نیز در ورودی شهرها بازگردانده شده‌اند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین آمار ترددها در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس آمار، ترددها در محورهای مواصلاتی استان، در روز ۱۴ فروردین‌ماه ۹۸ نسبت به همین روز در سال گذشته، ۷۲ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مردم همکاری مطلوبی برای کاهش ترددها در سطح استان داشته‌اند، افزود: محور اصفهان - فولادشهر و اصفهان - شهرضا، پر ترددترین مسیرهای استان در روز گذشته (پنج‌شنبه) بوده‌اند.

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: مسافرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند تنها می‌توانند برای عبور از استان اصفهان، از کنار گذر شهرها و جاده‌های اصلی تردد کنند و ورود به شهرها ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند بازگردانده شده و برخی نیز اعمال قانون خواهند شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۸ خودرو که قصد ورود به شهرها را داشتند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده و ۵۹۵ خودرو نیز در ورودی شهرها بازگردانده شده‌اند.

زارع اضافه کرد: رانندگانی که از خلوتی جاده استفاده کرده و اقدام به افزایش سرعت خودرو می‌کنند بدانند که اقدام آن‌ها توسط دوربین‌های ثبت تخلف و گشت‌های نامحسوس رصد شده و اعمال قانون خواهند شد.

کد خبر 417277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.