ضدعفونی خوانسار با ۲۰۰ هزار لیتر محلول

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری خوانسار گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۰۰ هزار لیتر محلول برای ضد عفونی شهر استفاده شده است.

محسن جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوانسار تاکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار لیتر محلول برای ضدعفونی معابر، ناوگان حمل و نقل عمومی و اماکنی مانند جایگاه‌های سی‌ان‌جی، پایانه مسافربری و پارک‌های شهر استفاده شده است.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری خوانسار افزود: گفت: حجم زباله خانگی شهر و جمع‌آوری روزانه پسماندها همزمان با اعمال محدودیت‌های تردد دو برابر شده است و لازم است شهروندان به منظور رعایت بیشتر اصول بهداشتی و کاهش حجم زباله تولید شده، نسبت به تفکیک زباله از مبدا اهتمام بیشتری داشته باشند.

جاپلقی با اشاره به تلاش مسئولان، کادر درمانی شبکه بهداشت بیمارستان فاطمیه (س) و نیروهای مردمی فعال در عرصه مقابله با شیوع کرونا در این شهر، ادامه داد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با عمل مردم به قانون منع تردد، در بازدیدهای میدانی صورت گرفته حتی یک خانواده در پارک‌های شهر حضور نداشت و در هفته جاری نیز اصناف و شهروندان همکاری خوبی در رعایت مقررات ستاد مقابله با شیوع کرونا داشته‌اند.

کد خبر 417261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.