۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
تولید روزانه ۸۵ تن زباله در ابهر

شهردار ابهر گفت: پاکبانان زحمت کش شهرداری روزانه ۸۵ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها اظهار کرد: تأمین استانداردهای حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای خدمات شهری، مهمترین وظیفه و دغدغه اصلی ما در مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین نیروها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این روزها بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند و یک روز هم تعطیل نبوده اند.

شهردار ابهر اضافه کرد: پاکیزگی و نظافت محله‌ها و خیابان‌ها مرهون تلاش این عزیزان است، بنابراین در این زمینه مجهز کردن همه نیروهای خدمات شهری و نیروهای مرتبط با جمع آوری پسماند شهری به پوشش استاندارد و ایمن “ گان “ کمترین کاری است که در مقابل این عزیزان می‌توانستیم انجام دهیم.

شهردار ابهر گفت: پاکبانان زحمت کش شهرداری روزانه ۸۵ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می‌کنند.

ذوالقدری‌ها افزود: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها به ویژه در این روزها از شهروندان خواهشمندیم زباله‌ها را رأس ساعت ۹ شب بیرون بگذارند.

وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم ماسک‌ها و دستکش‌های یکبار مصرف را درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.

شهردار ابهر تصریح کرد: آموزش و حفظ سلامتی نیروهای خدمات رسان مهم‌ترین اولویت ما است و در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای همه نیروهای خدمات شهری برگزار شده و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستکش، ماسک‌های فیلتردار، ژل و الکل ضدعفونی برای همه کارگران به صورت مداوم تهیه و توزیع شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 417252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.