جمع آوری ۲ متکدی از سطح شهر

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز ۱۴ تا ساعت هفت صبح روز ۱۵ فروردین ماه امسال تعداد دو نفر متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شده است، اما موردی از جمع‌آوری دستفروشان نداشتیم.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان، اظهار کرد: در این بازه زمانی موردی از جمع‌آوری چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل در سطح شهر گزارش نشده است.

مسئول کارگروه نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از کرونا تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون در ارتباط با تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز و جمع‌آوری این افراد موردی نداشتیم.

وی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز ۱۴ فروردین تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم فروردین ماه ۹۹ در ارتباط با راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) موردی نبوده، گفت: در این بازه زمانی در خصوص اقدام جهت تخلف مشاوران املاک نیز موردی از مناطق گزارش نشده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری به عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

وی بیان اینکه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است تا نظم و انضباط در شهر برقرار باشد، افزود: تعداد ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعالیت داشتند.

کد خبر 417250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.