مسیرهای منتهی به بازار خرمشهر مسدود شد

شهردار خرمشهر گفت: در راستای ممانعت از فعالیت بساطی‌های بازار صفای خرمشهر، بیشتر مسیرهای منتهی به این بازار بسته شد.

به گزارش ایمنا، داوود دارابی اظهار کرد: بیشتر فرعی‌های منتهی به بازار صفا از سمت خیابان ۴۰ متری مسدود شده است.

وی پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا را هدف از این اقدام دانست و گفت: با وجود بکارگیری روش‌های فرهنگی برای ممانعت از تجمع مردم در بازارها و رعایت نشدن فاصله اجتماعی در بازار صفا خرمشهر، دستور تعطیلی این بازار اجرایی شد.

شهردار خرمشهر به حضور شمار اندکی از دست‌فروشان در روز دوم تعطیلی بازار اشاره کرد و افزود: با وجود هشدارهای داده شده امروز حدود هفت نفر در بازار صفا بساط گستردند که با همکاری نیروهای انتظامی جمع آوری شدند.

دارابی افزود: برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، فردا مأموران انتظامی و اجراییات شهرداری از صبح زود فردا در بازار صفا مستقر خواهند شد و مسدود کردن مسیرها نیز مانع بازدارنده دیگری است.

وی با اینکه تعطیلی بازارهای محل عرضه تره‌بار در خرمشهر مشکلی در عرضه این اقلام ایجاد نمی‌کند، تأکید کرد: طبق گزارش اداره صمت مجوزهای صادر شده برای عرضه میوه و تره‌بار به میزان کافی صادر شده است و می‌تواند نیاز شهرستان را در مناطق مختلف تأمین کند.

شهردار خرمشهر گفت: با توجه به احتمال تکرار تجمع مردمی با تعیین محلی واحد برای عرضه تره‌بار، تا زمان رفع شدن مشکل کرونا برنامه‌ای برای ایجاد میدان و یا بازار مرکزی تره‌بار در خرمشهر اجرا نخواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 417246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.