شورای عالی از شنبه پاسخگوی مکاتبات شورای استان‌ها خواهد بود

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: پاسخ به مکاتبات و تماس‌های شورای استان‌ها و پاسخگویی به اعضای شورای عالی استان‌ها از روز شنبه انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، سید عبدالرزاق موسوی در جلسه شورای معاونین و مدیران دبیرخانه شورای عالی استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به لزوم جلوگیری از ایجاد هر نوع وقفه در عملکرد دبیرخانه شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: پاسخ به مکاتبات و تماسهای شورای استان‌ها و پاسخگویی به اعضای شورای عالی استان‌ها از روز شنبه باید به صورت مستمر صورت پذیرد.

وی افزود: در این زمینه مقرر شد پرسنل اداره کل امور استان‌ها و مشاور عالی رئیس شورا در امور استان‌ها ضمن حضور فیزیکی در محل کار از روز شنبه در زمینه پاسخگوی به مکاتبات و تماس‌های استان‌ها و نمایندگان محترم اقدام نمایند.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: همه مدیران دبیرخانه شورای عالی برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ اداره متبوع خود را در چارچوب سیاست‌های کلی مصوب جلسه بهمن ماه شورای عالی استان‌ها تا هفته آینده تدوین و ارائه نمایند تا در جلسه آتی شورای معاونین و مدیران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر 417241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.