۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
یک پزشک کاشانی شهید راه خدمت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: مجید فرهاد پزشک کاشانی پس از یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و به جمع شهدای خدمت و مدافع سلامت پیوست.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، به ویژه کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف این شهرستان تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنان که در عرصه خدمت به مردم و دست‌گیری و زدودن آلام و دردهای مردم عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می‌ربایند و از مقربان الهی می‌شوند تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال عرصه و میدان نمی‌شناسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم‌دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجید فرهاد موجب تأثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران شد.

وی خاطرنشان کرد: مجید فرهاد پیش‌تر مسئولیت کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و معاونت درمان بیمارستان کارگرنژاد را عهده‌دار بود و به عنوان پزشک در درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی نیز خدمت می‌کرد.

پیش‌تر نیز دو نفر از کادر درمان این دانشگاه در راه مبارزه با ویروس کرونا به شهادت رسیده‌اند.‌

کد خبر 417226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.