بلژیک به صدرنشین جام می‌دهد/ یاران کاوه رضایی شانس سهمیه اروپا را از بیرانوند گرفتند!

فدراسیون فوتبال بلژیک اعلام کرد قصد ادامه لیگ را نداشته‌است و جام را به کلوب بروژ اهدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی مسابقات باشگاهی فوتبال بلژیک همانند سایر لیگ‌های معتبر اروپایی از چند هفته پیش به تعطیلی در آمده‌است.

امروز پنحشنبه - ۱۴ فرودین ماه - بالاخره تعیین تکلیف شد. فدراسیون فوتبال بلژیک اعلام کرد قصد دارد کلوب بروژ که هم‌اکنون صدرنشین ژوپیلرلیگ این کشور است را به عنوان قهرمان معرفی کند.

پیش از پایان تعطیلی لیگ بلژیک تنها یک هفته از مسابقات باقی مانده‌بود و کلوب بروژ با ۷۰ امتیاز و ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به خنت قهرمانی خود را مسجل کرده‌بود. حالا با اطلاعیه جدید فدراسیون بلژیک برای شانزدهمین بار موفق به قهرمانی در لیگ می‌شوند. آن‌ها با این قهرمانی مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال آینده راه یافتند و خنت و شارلوآ که در رتبه‌های بعدی جدول رده‌بندی را داشتند شانس آن را خواهند داشت تا در پلی‌آف برای حضور در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تلاش کنند.

نکته قابل توجه اما اینجا است که میان شارلوآ که دو لژیونر ایرانی یعنی علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را در خود دارد با آنتروپ که مقصد تابستانی علیرضا بیرانوند است تنها یک امتیار اختلاف آست. شارلوآ ۵۴ امتیازی و آنتروپ، ۵۳ امتیازی هستند و به ترتیب در رده سوم و چهارم جدول حضور دارند. به این ترتیب و با اعلام پایان لیگ از سوی مقامات بلژیکی به نظر دروازبان شماره یک تیم ملی در اولین فصل حضور خود در قاره سبز شانس حضور در رقابت‌های اروپایی را از دست‌داده‌است.

کد خبر 417206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.