کارکنان آرامستان باغ رضوان در خط اول مبارزه با کرونا

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت:با تهیه تجهیزات پزشکی و لباس‌های ویژه شرایط بهداشتی را برای تغسیل اموات کرونایی مهیا کرده‌ایم و تاکنون هیچ مأمور تطهیر به بیماری آلوده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از جمله غسال‌خانه و سردخانه، اظهار کرد: کارکنان این سازمان در خط اول مبارزه با کرونا حضور دارند و در شرایط سخت وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی از زحمات بی دریغ و خدمات ایثارگرانه کارکنان این سازمان در انجام امور مربوط به متوفیان مبتلا به بیماری‌های واگیردار در بخش‌های مختلف پذیرش، غسل، کفن، اقامه نماز میت و خاکسپاری تقدیر و تشکر کرد و افزود: خدمات خالصانه و بدون چشم داشت نیروهای این سازمان در تغسیل و تدفین فوت شدگان کرونا، کاهش آلام بازماندگان جان باختگان بیماری کرونا را در پی دارد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خدمت رسانی توسط سازمان آرامستان‌ها در شرایط حساس کنونی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: بر اساس پروتکل‌های اعلام شده و با تاکید مراجع تقلید مبنی بر انجام امور شرعی متوفیان بیماری کرونا در حال حاضر تغسیل اموات این بیماری توسط غسالان سازمان آرامستان با همه مخاطرات بهداشتی به صورت شرعی و کاملاً بهداشتی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: با تهیه تجهیزات پزشکی و لباس‌های ویژه شرایط بهداشتی را برای تغسیل اموات کرونایی مهیا کرده‌ایم و خوشبختانه تاکنون هیچ مأمور تطهیر به بیماری آلوده نشده است.

امیری بر اجرای تصمیمات ستاد بحران استان در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و موازین شرعی تاکید کرد و تصریح کرد: مأموران تطهیر با یک شغل خداپسندانه و سخت همواره در این کار سنگین به صورت مظلومانه، اما مجاهدانه در حال خدمت به مردم هستند که صمیمانه از خدمات ارزشمند این کارکنان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: برای تأمین زیرساخت‌های لازم بهداشتی اقدامات لازم انجام شده و در این زمینه نیز مشکلی نداریم.

کد خبر 417204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.