اجرای موج چهارم تبلیغات شهری برای مقابله با کرونا

شهردار اصفهان گفت: تاکنون سه موج گسترده تبلیغات شهری توسط حوزه فرهنگی انجام شده و از روز شنبه هفته آینده موج چهارم با شعار «شما مراقب سلامتی من باش، من مراقب سلامتی شما باشم»برای تبیین و آموزش طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز_ پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۹۹_ در برنامه «رادیو اصفهان» اظهار کرد: شهروندان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری به تصمیمات مدیران شهری و استانی احترام گذاشتند، در خانه ماندند و روز طبیعت را متفاوت سپری کردند که این اقدام نشان از فرهنگ و درک عمیق مردم نسبت به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا دارد و باید از آنها تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین امسال شاهد کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر ‎اصفهان تا حدود ۹۸ درصد نسبت به بهمن ۹۸ (قبل از شیوع ‎کرونا) بودیم، افزود: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تردد روزانه خودروها ۹۰ درصد کاهش یافت.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید از تمام شهروندان هوشیار که به تصمیم مدیران شهری و استانی اعتماد کردند، قدردانی کنیم زیرا اگر همکاری آنها برای «ماندن در خانه» نبود، بی‌شک تصمیم مدیران قابلیت اجرایی پیدا نمی‎‌کرد.

وی با تقدیر از خادمان گمنام در آرامستان باغ رضوان که در سخت‌ترین و پرخطرترین شرایط مشغول خدمت‌رسانی هستند، همچنین تلاشگران بی ادعا در حوزه خدمات شهری که به صورت شبانه‌روزی در کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارک‌ها فعالیت می‌کنند، گفت: در روزهایی که مردم باید برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانند، این نیروهای خدوم و زحمتکش با به خطر انداختن سلامت خود برای حفظ سلامتی مردم مشغول خدمت‌رسانی هستند و در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار خط شکنان عرصه درمان به عهدی که برای خدمت به مردم بستند، وفادار ماندند.

نوروزی با تقدیر از تمام فعالان حوزه فرهنگی شهرداری که برای شادی بخشی به مردم و ایجاد آرامش خانواده‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، اظهار کرد: امروز آثار این حوزه و تولیداتی که بر اساس خلاقیت و نوآوری ارائه کردند، توانسته تا حد زیادی نیازهای مردم را تأمین کند که امیدواریم مردم از این تولیدات فرهنگی به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: تاکنون سه موج گسترده تبلیغات شهری توسط حوزه فرهنگی انجام شد و از روز شنبه هفته آینده موج چهارم با شعار «شما مراقب سلامتی من باش، من مراقب سلامتی شما باشم» برای تبیین و آموزش طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای شهروندان اجرا می‌شود.

شهردار اصفهان افزود: هدف از اجرای این طرح آن است که به مردم آموزش دهیم چگونه به زندگی اجتماعی خود ادامه دهند و در عین حال سلامتی خود و شهروندان را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها همچنان از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب اجرا می‌شود، ابراز امیدواری کرد: همراهی و همکاری شهروندان با تصمیمات گرفته شده مسئولان برای مقابله با کرونا همچون دو روز گذشته ادامه داشته باشد.

نوروزی گفت: ورود به پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و ورزشگاه‌های شهر تا ۲۰ فروردین ماه ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد بین شهرها تا ۲۰ فروردین ممنوع است، افزود: ۱۶ ایستگاه مشترک در ورودی‌های شهر با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری برای کنترل ورود خودروها به شهر ایجاد شده و تنها خودروهای پلاک اصفهان یا بیمه نامه خودرو صادر شده از اصفهان مجاز به ورود خواهند بود و سایر خودروها به شهر خود بازگردانده خواهند شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: ورود شهروندان به تمامی آرامستان‌ها و گلستان شهدا تا ۲۰ فروردین ممنوع است و برای بعد از این تاریخ تصمیمات بعدی اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

وی ادامه داد: دو نقاحتگاه با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر شامل ورزشگاه امین و اردوگاه شهید بهشتی با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداری اصفهان آماده شده که امیدوارم تمام این اقدامات در مقابله با کرونا مؤثر باشد و شاهد رفع این بلا از سر مردم باشیم.

کد خبر 417202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.