تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد تا ۱۷ فروردین

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از کاهش ۹۳درصدی ورود و خروج مسافر از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع) به مشهد از ابتدا تا سیزدهم فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال نود و هشت خبرداد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد تا ۱۷ فروردین ماه تعطیل است.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: از ابتدا تا ۱۳ فروردین ماه ۹۹، حدود ۳۸ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری مشهد وارد این شهر شدند این در حالی است که ۱۳ روز اول سال ۹۸ این آمار ۵۷۹ هزار نفر بوده و کاهش ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: خدمات اتوبوس و قطار شهری نیز تا ۱۷ فروردین در مشهد تعطیل است که برای تمدید این تعطیلی لایحه‌ای از طرف شهرداری به شورای شهر ارائه خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه قبل از اجرای طرح فاصله گذاری ورودی خودرو مشهد ۸۸ هزار دستگاه بود، تصریح کرد: روز پیش از اجرای طرح بر اساس ورود تعداد زیادی از مشهدی‌های خارج از استان این آمار به ۱۲۰ هزار رسید، اما در روزهای بعد به ۶۰ هزار و نهایتاً در روز ۱۳ فروردین به ۲۵ هزار خودرو رسید که تعداد پنج هزار خودرو پلاک غیر مشهدی داشتند.

کاظمی ادامه داد: اول فروردین ۹۹ تعداد تردد یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو در مشهد ثبت شده است، روز گذشته نیز ۲۵۰ هزار خودرو در مشهد تردد داشتند که البته این آمار با ثبت پلاک‌های تکراری لحاظ شده است.

کد خبر 417197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.