استفاده از ۷۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی در نجف ‌آباد

شهردار نجف آباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهر تاکنون نزدیک به ۷۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی برای گندزدایی معابر مناطق پنج‌گانه، ناوگان حمل و نقل عمومی، کشتارگاه، پایانه مسافربری و ادارات استفاده شده است.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌ آباد محمد مغزی اظهار کرد: این میزان عملیات ضدعفونی که بیشتر آن حدفاصل نیمه شب تا بامداد بوده، غیر از اقداماتی است که توسط نیروهای بسیج، لشکر ۸ نجف اشرف و دیگر گروه‌ های مردمی انجام شده و در روزهای آینده نیز مطابق دستورالعمل ستاد شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی از دو برابر شدن حجم زباله خانگی شهر هم زمان با اعمال محدودیت‌ های تردد خبر داد و افزود: مدتی است کارخانه بازیافت شهر از چرخه فعالیت خارج شده و تمامی زباله‌ های جمع‌ آوری شده از سطح شهر بدون تفکیک مواد قابل بازیافت، دفن می‌ شود.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به تلاش کادر درمانی بیمارستان‌ ها، کارکنان شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، نماینده مردم در مجلس، اعضای بسیج و لشکر ۸ نجف اشرف در عرصه مقابله با شیوع کرونا، ادامه داد: شهروندان نیز همکاری بسیار خوبی در این عرصه داشتند که نمونه بارز آن در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بود.

مغزی از انسداد ۲۵ ورودی و تعطیلی ۱۵ پارکینگ در نقاط مختلف این شهر در اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات طبق مصوبه ستادهای کشوری، استانی و شهرستانی مقابله با شیوع کرونا انجام شده و حداقل تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و بعد از آن در این خصوص دوباره تصمیم گیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اعتلای خدمات شهرداری به معنای رشد تمامی داشته‌های نجف‌آباد است و برای تحقق این هدف پذیرای تمامی نقد و نظرها هستیم.  

کد خبر 417193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.