کاهش ۹۸درصدی حجم ترددها در روز ۱۳ فروردین

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در روز ۱۳ فروردین امسال تا حدود ۹۸ درصد نسبت به بهمن ماه و قبل از شیوع ویروس کرونا کاهش داشت.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نتایج بررسی‌ها بر روی حجم تردد وسایل نقلیه در شبکه معابر شهر اصفهان بیانگر آن است که به طور متوسط حجم تردد روزانه خودروها در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ حدود ۷۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: به طور متوسط حجم تردد روزانه خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال نسبت به روزهای مشابه سال گذشته حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه حجم تردد خودروها در تعطیلات نوروز امسال تا حدود ۸۵ درصد نسبت به هفته پایانی سال گذشته کاهش داشته است، تصریح کرد: حجم تردد خودروها در روز ۱۲ فروردین امسال تا حدود ۹۲ درصد و در روز ۱۳ فروردین‌ماه تا حدود ۹۶ درصد نسبت به هفته پایانی سال گذشته کاهش داشت.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان از کاهش ترافیک و ازدحام معابر شهر نسبت به بهمن ماه و قبل از شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در هفته پایانی سال ۱۳۹۸ تا حدود ۷۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: نتایج بررسی‌ها بیانگر کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در تعطیلات نوروز امسال نسبت به بهمن ماه و قبل از شیوع ویروس کرونا تا حدود ۹۰ درصد است.

کریمی با بیان اینکه ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در روز ۱۲ فروردین امسال نسبت به بهمن ماه و قبل از شیوع ویروس کرونا تا حدود ۹۶ درصد کاهش داشته است، گفت: بر این اساس کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در روز ۱۳ فروردین امسال تا حدود ۹۸ درصد بود.

وی با اشاره به کاهش ترافیک و ازدحام معابر شهر نسبت به هفته پایانی سال گذشته، اظهار کرد: کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر در روز ۱۲ فروردین امسال تا حدود ۸۵ درصد و در روز ۱۳ فروردین امسال تا حدود ۹۴ درصد گزارش شده است.

کد خبر 417149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.