تشدید محدودیت تردد در شهر زاینده‌رود

شهردار زاینده‌رود گفت: کارکنان و کارگران این شهرداری برای اجرای طرح‌های مقابله با شیوع کرونا سازماندهی شده هم‌چنین با تشدید محدودیت تردد در این شهر از ورود افراد غیر ساکن جلوگیری می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر نیروهای مدیریت شهری زاینده‌رود به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و طرح‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا را اجرا کرده‌اند.

وی افزود: در روزهای گذشته با سازماندهی همه امکانات، تجهیزات و نیروهای خدمات شهری شهرداری و با بکارگیری مام توان ضدعفونی خیابان‌ها، معابر و مبلمان شهری انجام شده است.

شهردار زاینده‌رود با اشاره به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و نیروهای مدیریت شهری، تصریح کرد: با توجه به اینکه پاکبانان، نیروهای جمع‌آوری و حمل پسماند، آتش‌نشانان و سایر نیروهای شهرداری در جبهه نخست مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار دارند، تجهیزات مورد نیاز همچون ماسک، دستکش و لباس‌های یکبار مصرف خریداری و در اختیار آنان قرار گرفت.

توکلی ادامه داد: شهر زاینده‌رود از وضعیت خاص جغرافیایی برخوردار است و با شهرهای چمگردان، سده لنجان و باغشاد همسایه است و به دلیل استقرار صنایع بزرگ و کوچک در مناطق اطراف، تردد قابل توجهی در این شهر وجود دارد که یکی از دلایل مسدود کردن مسیرهای دسترسی به شهر زاینده‌رود و اعمال محدودیت تردد در این شهر  است و با تشدید آن در روزهای اخیر، تنها افراد بومی و ساکن شهر مجاز به ورود شهر زاینده‌رود هستند. این اقدامات در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس بیماری کرونا انجام می‌شود.

شهردار زاینده‌رود عنوان کرد: این شهر به دلیل واقع شدن در ساحل زاینده‌رود و برخورداری از بیشه‌زارهای مختلف و دریاچه قایقرانی در ایام مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است، اما از روزهای ابتدایی اسفندماه این مراکز تعطیل شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: هر سال در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین شهروندان و گردشگران زیادی در پارک‌ها، بیشه‌زارها و آستان مقدس امامزاده سید احمد (ع) حضور پیدا می‌کردند، اما امسال بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل شد.

کد خبر 417146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.