رونالدو کلید انتقال پوگبا به یوونتوس

بازیکن سابق تیم آرسنال و هم تیمی اسبق پل پوگبا در تیم ملی فرانسه در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که پوگبا یوونتوس را به رئال مادرید ترجیح خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، باکاری سانیا هم تیمی سابق پل پوگبا در تیم ملی فرانسه طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶، در مصاحبه اخیر خود درباره شرایط پوگبا و احتمال انتقال او به یوونتوس صحبت کرده است. اگرچه مدت هاست که زین الدین زیدان علاقه زیادی به جذب هافبک فرانسوی منچستر دارد، اما به نظر هم تیمی سابق پوگبا، پیوستن او به یوونتوس بسیار محتمل‌تر از سفر این بازیکن به مادرید است.

وی اظهار کرده: اگر قرار باشد پوگبا لیگ برتر را ترک کند، به نظر من مقصد احتمالی او ایتالیا خواهد بود. به هر حال فکر می‌کنم که او یوونتوس را به رئال ترجیح دهد. در وهله اول رونالدو در یوونتوس است و همین موضوع باعث می‌شود که پوگبا یوونتوس را گزینه جدی تری بداند. از سوی دیگر، یووه باشگاهی است که باعث درخشش پوگبا شد و او به این تیم علاقه دارد و با شرایط و جو آن آشناست.

سانیا درباره علت رد احتمالی پیشنهاد رئال توسط پوگبا گفت: اگرچه رئال تیم خوبی است، اما آن فروغ سال‌های قبل خود را ندارد و بعید است که زیدان بتواند پوگبا را قانع کند. رئال نیاز دارد تا برای جذب این بازیکن به روزهای خوبش برگردد. با شرایط فعلی، شانسی برای رفتن پوگبا به اسپانیا نمی بینم.

بازیکن سابق آرسنال در پایان گفت: شما فقط نگاهی به ترکیب یوونتوس بیاندازید. بازیکنان خوبی مثل رونالدو و رمزی را به خدمت گرفته اند که علی رغم سن خود، بسیار عالی بازی می‌کنند و انگار در دوران جوانی خود هستند. مضاف بر بازیکنان با تجربه یووه، این تیم ترکیب خوبی از بازیکنان جوان را نیز در اختیار دارد و در چشم انداز دو سه ساله، به نظر من یوونتوس تیم قدرتمندتری نسبت به رئال خواهد بود و پوگبا هم قطعاً به این موضوع آگاه است.

کد خبر 417145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.